Friday, November 13, 2009

Roh rajin sudahh maliii..

Uit uit uittt!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Selamat Berhujung Minggu Korang!!


Tapi den kena datang opis esok kerana teramat rajin nak kemas opis. Bleh gitu?? Hahhaa. Rajin tertibe kan.. takde makne nyer.. baik ku kemas bilik ku yang berhabuk dh smpai 1 inci dah. hiks!

Keje agak byk minggu ni, so esok dh settle kan semua, hari isnin nanti datang dengan hati yang senang, tiada la keje bertimbun-timbun. Muka pun buleh senyum, kalau idak muka ketat je.. =P

Selain keje itu, ada keje lain iaitu mengecatt.. Roh mengecat sudah marii l0h.. Heee! Cat pantry bersama rakan-rakan seangkatan kak yanti n azri. Harap2 depa maii la, kalau takkkkkkk??? siap aar korang.. Hiks!

Owh tertibe teringatkan ryan a.k.a aryana.. Mana kamu sekarang?? Menyepiii tanpa khabar berita.. Sihat kah kamu di labuan itu??

10 comments:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

selamat berhujung minggu n selamat berdating dik wawa


lalalalal~~`

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

selamat berhujung minggu n selamat berdating dik wawa


lalalalal~~`

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

selamat berhujung minggu n selamat berdating dik wawa


lalalalal~~`

faqiha said...

bdk skola da hols :))

ChiLaBaey's said...

Aduhai.... rajinnye lah budak cumel ni..... Heehehe... Lepas ni dapur rumah saya lak yer.... :P

Nem0 o0h Nem0 said...

selamat berhujung minggu gak wa.. =]

PinQib said...

kekalkan roh itu dalam badan kamu

Lifesaver said...

mengecat apa tu?

atty's said...

sekali2 roh rajin dtg ..bagus gak ..

Kasawari said...

mmg lama tak dgr cerita Aryana.. mudah2an Aryana sihat di Labuan.. dan jangan lupa untuk jemput kawan2 semua di majlis perkahwinannya nanti..

Insya Allah.. dan tak lupa jugak utk Wawa.. he he..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998