Saturday, November 7, 2009

PUTEH calarrrrrrrrrrrrrrrrr!!

Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!


Guwa dah nak nangesss dahh niiiiiii..
SIPUTEH calarrrrrrrrrr laaaaaaaaaaaaaa..
Tercalar juga hatiiiii kuuuuu iniiiii..
.
.
.
.
.
.
Takde mo0d!!!!!!!!!!




Mencik kat diri sendiri sbb aku yg watttttt..
='(

11 comments:

nesloais said...

apa jd ngan keta tu.. terlanggar divider kee..

ciK LyndaWawa igUana said...

cian...sabo ye.........

Lionel Azry said...

eleh macam nangis betul2 je =P

Anonymous said...

tape jgn rsau..liquid paper kan ade..gune kan lah ia sebaik mungkin...hehehehe..

Rashid said...

hehe.. opss sabar sabar..

makcik rokiah said...

padam pakai liquid paper jer..keke pis V wawa =)

mai a.k.a ibu leya said...

lorr.. naper nyer.. langgor ape?
sabor ye wa..

Lifesaver said...

sabar2..hehehe

atty's said...

hehehe..kena touch up lah tu wa..kete kty jgn ckp lah ..calar balar dah ..tah dtg dari mana..

farish H said...

ala ciannya

kojah said...

eh wawa, nk tny nie...saga ko pkai tue ok tak?saving minyak tak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998