Thursday, November 12, 2009

Ngidam..

"Maa.. akk teringin la ma makan telur masak kicap. Mama masak telur masak kicap ma.. Plisssshhhhhh??" (mata kelip2 cam dollidoll gegirl.. hiks!)

Gi je la wat sendiriii.. Bukan susah pon.. (cam malas je nk layan permintaan anak dara dia ni.. Ciss!)

"Memang laaa.. akk masak tak same la dengan mama masak.. Mama masakkk sedappp.. Lain la tak same.." (okk.. puji2 ckitttt.. pujii melambung2.. sebenarnya malasshhh..)

Mama masak punya la sedappppp.. Sambal udang petaiiiii, engko bleh plak minta tel0Q masak kicap plak kan.. Ishhhh..

"Ntah la tertibe nak makan yg itu nak buekk camnoo.. heeeeeeeeeee!!"

DIsebabkan permintaan yang mudah itu tidak dilayan, maj0k terus masuk bilik. Golek2 atas katil terus terlelapppp.. Tetibe-tibe pintu bilik ku di ketuk bagai nak robohhhh, terkejut aku dibuatnye.. Ghupenye mama masakk gak telur kicap tu utk ku. Hhahahhaa. Tapi bile ko dh tido pastu bangun nak makan memang tak selera la kan.. Heee.. Takkan nk tolak plak, makan la gakk. Kalau tolak ni mahu dapat penampoooooo.. =P

Tapi mmg la kalau mama masak pape, lain tauuuuuu.. Kadang dia main campak2 je pon s0dappp gakk hingga menjilat jariiiii.. dappppp!!

hiks!

Luv u la mama.. muah muah muahkkk!!
Align LeftKata ngidam mesti la mintak peliks ckit. Sib baik aku tak minta ayam golek ke.. Lamb chopp ke kan.. Jenuhh la engko malam2 nk carik.. Ngada-ngadaaa huhhh.. Hahhahaha!

6 comments:

Lifesaver said...

kalah org pregnant wawa...hehe

ChiLaBaey's said...

Abis tu dari kecik makan mak masak, mestilah rasa lain kalau kita yang masak sendriri... Nasib baik mak kita rajin masak, kalau jenis malas dah sure teringin makan maggi.... hehehehe.... :p

nURmALa mAZLan said...

wawa,
ko punya pasal
skang akak pon dok mengidam telur masak kicap...

'mak, minggu ni kita balik mak buatkan ttelur masak kicap eh??"

ahahaha~

*ayu the sun* said...

sedap nya wawa!!!
mak mak masak mmg sedap..
dah la main campak2 je kan?

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

air tangan mak kita memang terbaik di donia! =D

Nem0 o0h Nem0 said...

aku pun ,kalo tak dpt,mesti majuk, tido .. nti mesti mak mskkn.. best betull...hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998