Friday, November 6, 2009

Negeri Sembilan vs Kelantan (update!!!)

Siapakah yg akan menang???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tetttt!
Taktau lagiii..
Kelantan ada Hairuddin Omar( ehh silap ekk aku sebenarnya nk bgtau yg ketua pasukan dia tuu, yg botak tuu.. laju je huh taip hairudin omar,. wakkakakkaka.. sorry2.. indera putra mahyudin.hahahahhahha)
Negeri Sombilan adooo Mohd Zaquan Adha..
Dua2 mantOoopp..
Tapi aii memang tak saboo nak tgk si kembar tu beraksi aje.. Awwww!! Emcemm sehhh.. kakkakakkaka.. Biasakk la tuu kalau perempuan tgk bola, mesti tgk pemain dulu. Hiks!

Harap2 penyokong kelantan tak buat hal ok.. Aku klu tgk buletin utama, dorang gaduh s0kmo. Takmo gaduh2, tgk la dengan aman damaii.. Menang kalah, adat pertandingan.. =)

Peacee No War!!
=P

Alooo.. mesti esok abah n aik conquer tv tgk bola..


9 comments:

Anonymous said...

hairuddin omar pon main ontok nogori juga...

nesloais said...

idopp.. red warriorsssss....

Anonymous said...

eh hairuddin omar nogori sombilan jugak la..hehehe

Anonymous said...

dua2 star terengganu ade dlm 2 team..

-Hairuddin Omar main ngan n9

-Nor Farhan (hatrik lwn perlis) main utk kelantan

hhuhuhuhu!!!!

Syima Syaz said...

suka2....kembar tuh mmg hensem!

Rashid said...

tak nak komen.. kerana dah kalah.. mencikkkk

Lifesaver said...

zaquan mmg hensem...sweet je

Anonymous said...

idop nogori!!
hobin jang hobin!!

:D

Anonymous said...

gomo kelate gomo!!

:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998