Thursday, November 5, 2009

I Love You Toooooooooo..

I Love You Toooooooooo!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Heee! Tajuk takde kena mengena ekk dengan entry yang aku buat ni..

Bagi pekerja-pekerja di jabatan kerajaan, aku pasti anda sume sedang kekeringan dan kekontangan moneyy kan kan kan kan kan. Maklum la gaji bulan lepas kan punya la awal, 10hb gaji dh keluar atas alasan sambutan depavalii, kalau bulan2 biasa 25hb baru gaji. Kira la perbezaaan nyerrrr..

So bile dah ujung2 ni pasti ada budjet larikkkk. Nak kejar sudah tentu dh terlepasss. H

Uii samoo la dengan denn.. Nak makan kira dulu ckup tak duit minyakk.. Minyak kete lebih penting yer darii makan. Aku rela tak makan, janji minyak kete isi dan kete jalannnn. =P

"wa.. tak makan ke??" owh harini diett.. alasann yg TERBAIKKKK! heeeee..

Dan walaupon ngah keringggg ni kannn.. Rasa bersyukur gak sbb banyakk meeting kat opis ni. Adooooo je meeting, sekarang kan sibuk dengan audit.. dan takyah la susah2 nk pi beli makanan tengahari sbb ade je rezeki lebih utk muuuuuu..

Alhamdulilahh, jimat belanje tuk makan tengahari. Lallallala!

Ada ketua jabatan pesan lagi.. tghari jangan makan byk, petang ada meeting lagii.. Hahhahah! Kiteorg ni tukang penghabihhhh makanan.. Pagi petang meeting sesajorrrr..

Ada lagi kah cheque utk ku??? Tangan kanan tertibe gataii nii... (+_+)



10 comments:

Lifesaver said...

alhamdulillah..nasib baik akak budget dik..

Nem0 o0h Nem0 said...

best betul dpt mkn free kan?? leh save duit..heheh

lily lotus said...

mmg save abis tu...

momguess said...

hahahah
den ni hah
baru gaji
tapi balance -ve
camner
ater utang lebih byk dari gaji

wawa...
nxt time tapau makanan meting tu
pastu ko pos kat den
lalalla

ko nk dpt cheque dari incik nufnang kot

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

takper...nnt dapat gaji bentangkan bajet berjimat-cermat yer...kehkehkeh =D

Wawa_Nadwa said...

Lifesaver :

alhamdulilah.
tp akk takpe laki ade.
org bujang ni..
aiyoo.
=P

Wawa_Nadwa said...

Nem0 o0h Nem0:

best la dpt mkn free.
haha.
jimat.
=P

Wawa_Nadwa said...

lily lotus :

haa.
tau takpe.
=P

Wawa_Nadwa said...

momguess :

hahhaa.
takpe.
akk byk tanggunjwb.
tapi takpe.
-ve pun paktam adoo bleh tulun cover.
hahahhaha!

cheque nuffnnag?? ehh takdo la..
ni claim ape yg patut yg opis nui.
=P

Wawa_Nadwa said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

insyaAllah klu rajin wawa buat la.
=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998