Monday, November 16, 2009

Filem Pisau Cukur - Best ker??!


Hurmm..
Pendapat aku la kan..
Bagi aku cite ni biasa-biasa je..
Takde BEST sgt pon..
Watak bella (Maya Karin) n Intan (Fazura) tu bagi aku terlalu gedikkk..

Masa dalam panggung tu aku ni cam heran je org lain gelak beria-ria, yang aku ni "ehh kelakar sgt ker?? nak gelak ke tak??" hahahha.. peliks jee.. ke aku yg tak paham cite tu?? Heee..

Bile si Radhi Khalid tu panggil "syg.." kat fazura tu huii geli geleman aku aihhh.. Lakonan si faqir(Redza Minhat) soo suweett walaupon pkai braces tuu cam comel je.. =P

Ntah! Taktau nape tak bape minat dengan cite ni, jalan cerita kot yang agak membosankan. Mungkin korang suka kot tapii aku?? Tak suke.. hiks!

5 bintang aku mau kasi.. bintang je!

1 comment:

Lifesaver said...

akak rasa tak berkenan nak tgk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998