Tuesday, November 17, 2009

Exammm!!

Cuma nak bgtau yang es0k pagi aku exam.. Heee..
Doakan aku LULUS yer..
hiks!

Tadi aku terima berita terkojut.. terkojut la sgt kan.. hee!
Yela dpt surat last minit.. Surat takde pon dapat kat aku, surat orang lain. Sebenarnya mereka mahu kan khidmat aku kah atau tidak?? Cam nak tak nak je soh kan.. Maj0h aar cam gini.. =P

ok, bleh tak lu olang pikir.. soh aku bertugas di johor tu 21hb ini dan sampai sekarang surat tidak dapat lagiiii.. Aku tau ni pon sebab curik curik curikkkk tgk surat orang lain. BLeh gitu kan.. nyesal huh curik curik baca.. kalau tak tau langsung kan lagi bagusss.. Aiyakk..

takmo takmo takmo pikir psl nii..
tumpukan perhatian pada exam dulu..
Aihh susah ati guwee.. Kalau dekat takpe gak..
shuhhh shuhh jgn pikir hal ni buang jauh2..
tumpukan perhatiannnnnnnn CIK wawaaaaaaa!!
Huh tak bleh laa..
=(


7 comments:

ChiLaBaey's said...

Selamatmenghadapi exam dengan tenag... Bacalah apa yang patut masa melangkah masuk.... Toyol tak bawak ker...??? :p

mai a.k.a ibu leya said...

pekse pe wa..
nway gud luck ye dik..
:)

adenium said...

all the best wawa

atty's said...

gudluck wa..all the best.

atty's said...

gudluck wa..all the best.

faqiha said...

gudluk :)

Lifesaver said...

selamat berexam!jgn baling dadu!!hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998