Tuesday, November 10, 2009

Betuii tak tipuuu..

Ada yang komen entry Berat ku adalahhhhh yang lepas katanya timbang ni tipuuuu.. Uikkss.. tak caya kah berat ku 48kg?? Heee..

Gigihh ok akak pi carik yang lain takut berat tuuu tersilap ke kan.. Ok kali ni 47.9kg.. Hahhaa. Alooo kira betuii la tu berat ku 48kg. Toksah dipertikaikan lagiii.. =P

1.58 liters? Mimpi la nk minum air byk ituu.. Rasenye takde la byk pon kan. Aku agak susah nak minum air, lagi2 air kosong. Cube letak depan mata fresh orange ke?? milo ice ke?? ok gak.. hiks!

Bangun pagi ujung minggu teringat nk pi jogging.. Tapi bile pikir sorang je tangguh esok2 la esok2 la.. Sampai laaaa ni tak jogging. Haha! Bak kata cikgu rashid jogging atas katil nmpk gaya tu.. =P

18 comments:

atty's said...

kty nya berat +20 dari wa...huhuhuhu

Lifesaver said...

akak selalu jogging atas katil :)

Nem0 o0h Nem0 said...

air msk la air plg sedap sekali.. betul tak tipu.. =P

cheqna said...

behnya dia

suka makan tapi tak gemuk2..huhuhu

nway salam perkenalan

Syima Syaz said...

ok ok skrg dah caye.....hehehe

farish H said...

47kg hihiii wahh

applemintlady said...

den 49..pyh nau nk naik..menci!

Diarihatiku1976 said...

wow bestnya... bila nak dapat angka tuuu ekk..

lily lotus said...

wah..apesal ringan sgt u

Wawa_Nadwa said...

atty's :

takpe.
kty dh kuar 3 org anak.
buleh dimaafkan
=P

Wawa_Nadwa said...

Lifesaver:

eh eh.
same la kite.
=P

Wawa_Nadwa said...

Nem0 o0h Nem0:

erk.
takde la.
tawoo.
=P

Wawa_Nadwa said...

cheqna:

mmg la kak.
tp lama2 gem0k gak ni.
hahhaa.
=P

Wawa_Nadwa said...

Syima Syaz :

hahaha.
dh caya dh ekk.
tu la mesin tu tak tipu.
=P

Wawa_Nadwa said...

farish H :

47.9kg.
=P

Wawa_Nadwa said...

applemintlady :

nk naik ke??
huii sabo je la.
hahaha.
=P

Wawa_Nadwa said...

Diarihatiku1976 :

tak lama lagi tu kak.
hehe,.
=P
chaiyok2!!

Wawa_Nadwa said...

lily lotus :

ringan????
owh tidak.
terasa sudah berat.
ashik penat je.
=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998