Wednesday, November 18, 2009

2 0 1 2

Grafik = TERBAIK!~

Jalan cerita = MENGARUT. heee!

Pelakon = HERO tak bape nak emcem. HEROIN, tak terserlah pon. Cume ANAK perempuan dorang cute! =P

Takde la memberikan kepuasan yg max pada aku.. Konon nya kisah bumi nak kiamat tapi ada plak yang terselamat kan.. Hebatnya la aih dorang kan. Aku rasa byk tak logik laaa, biasa org hollywood buat cite nak gempakk lebey, dgn menunjukkan kehebatan mereka mencipta sesuatu yang baru.

Tgk takpe, percaya jgn.. lalallaa!!

Aku bagi satu je bleh??

Mula2 masuk panggung dah blurrr.. Yela dah start dh masa masuk tuu, terlambatt ckitttttttt je tu yg tak bape nak paham tuu.. =P

9 comments:

ikiqzana said...

baru gak negok aritu kt the garden mid valley.. mmg mengarut citer tu..

tertanya2 jugak nape ada yg idup dlm citer tu.. kelakar kan.

atty's said...

lagipun 1 jam pertama gitu bhusan..

harap grafic je lah ..citer ni ..jalan citer sama je mcm citer lain ..pasal bencana alam ..last2 hero selamat..

Anonymous said...

bnde ni de di sebut dlm quran.,...separuh dari org kat mukabumi ni akan mati....separuh lgi slamat.......
Nauzubillah...takut bile ingat2 bnde ni...same2 la kite beringat...

neezareef said...

komen yg bagus wawa..

eQbalzack said...

tadi dah tengok 2012....kesimpunlannya:

-KLCC penuh dgn budak2 sekolah yg ponteng sekolah....dressing kalah org pergi opis!

prihatin said...

Anonymous said :

"bnde ni de di sebut dlm quran.,...separuh dari org kat mukabumi ni akan mati....separuh lgi slamat.......
Nauzubillah...takut bile ingat2 bnde ni...same2 la kite beringat... "

kepada anonymous :

sila beri dalil2 nya. kalu ada hadis, nyatakan riwayat , sanad dan mantannya sekali ya.

farish H said...

kekdahnya 1 bintang je? mampo hahaha

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

hahaha....komentar filem terbaik setakat ini. menangis roland emerich...kikiki =D

Lifesaver said...

erm.....rasa nak tgk pon takde mood sbb 1 bintang..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998