Tuesday, October 20, 2009

Potong aje lahhh!!

Korang2 dah tgk dah iklan P1 w1max tuu??
Kelakoo je aku nengokk.
Mula tu aku rase cam ni tampo je kawan dia yg badan agak beso bertahi lalat itu. Dia yg mulakan dulu sebenarnya..
"Apaaaaa!! ko tak potong lagikkk??"
Yang si kawan ni tercengang je.
heee heee!!~

Yang tak tahan tu pengantin pompuan bleh tanye pengantin laki??
Abg, dah potong ke?? Of Cozzzzz..
Hiks!


Gambo takde kena mengena pun sebenarnye ahahha!
Kredit to PI W1max.com.my


22 comments:

UnGu VioLet said...

heheh.. lawak2...

lily lotus said...

part pengangtin tanya yg kelakar tu..haha

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

hahaha....
pengantin tak sabor2....

kekkekek opsssssssssssssss

momguess said...

hahahah
japs nk tanye p tam

luv,
kak guess ko

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

tak paham pape pong =P *dgn nada inesen

Rashid said...

ahahha!! perihatin betul wawa ni.
Nampaknya tak lama lagi le dapat makan nasi minyak..

psstttt!! ehem ehemm..

Kasawari said...

mmg lawak.. mula2 tgk iklan ni kat tepi jalan.. pastu tgk tv pulak.. ermm mcm2 ler kan..

*ayu* said...

akak tak tahan muka pengantin lelaki tu wawa.. mauakkakaka

atty's said...

memang kelakau iklan tuh ..

mkhafiz said...

Wawa..saya dh potong! ngee~~~

Wawa_Nadwa said...

UnGu VioLet:

heee.
akk dah tgk ke??
kt sane dpt ke tgk.
=P

Wawa_Nadwa said...

lily lotus :

muke pengantin laki tu yg tak tahan tu.
=P

Wawa_Nadwa said...

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ :

hehhehe.
mesti la kak.
adoi tak phm pulaks.
=P

Wawa_Nadwa said...

momguess :

hahhahaa.
pi la tanya sekarang kak.
=P

Wawa_Nadwa said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

aloo..
dah sah sah tak tgk tibi.
=P

Wawa_Nadwa said...

Rashid :

bukan la cikgu..
mmg dh hari2 tgk mesti la tau.
hehehhe!
=P

Wawa_Nadwa said...

Kasawari :

owh tepi jalan pon adoo ek.
=

Wawa_Nadwa said...

*ayu* :

tu la psl.
cara pengantin tu tak bleh bla.
ehhee.
=P

Wawa_Nadwa said...

atty's :

kan kan kan..
kelako kan.
=P

Wawa_Nadwa said...

mkhafiz :

hee.
tak tanye pon..
=P

Wawa_Nadwa said...

mkhafiz :

hee.
tak tanye pon..
=P

Lifesaver said...

potong apa bnda tu?hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998