Tuesday, October 13, 2009

Open house : Rumah Mak Yang

Tahun ni kira rumah mak yang ni la rumah pertama aku serbu. Eyh?? takde open house ke tahun ni?? Korang tak buat ke?? atau memang korang tak ajak aku?? Hehhee. Takpe takpe aii tak kisah pon. Hiks!

Kawan2 sekolah pun senyapp je ni pahal. Ke dorang merajuk dengan guweee nih..?? Diam tanpa khabar berita. Aihh.. Aku pun malas nak contact dorang, tiap2 tahun akuuuuuuu yg kena call or msj
"Weh korang ape cite?? Raya dimana??" Kalau aku wat open house baru la nak datang, kalau tak?? idokk la nampak batang idong dema ni.. takde la dengooo kabar dorang nihhh.. Ke ada problem baru nak carik aku?? "syaii.. umah sipolan sipolan ade open house jom gii.. aku takde TRANSPOT la.." Cisss.. takde transpot baru carik aku kan.. sorry aii bz.. haha!

Ok, ni mak yang. Tukang masak pada malam itu. Menu nasik lemak + speghetiii + mee goreng dan lain-lain. Tapiiiiiiii yang paling syi0kkkk tuu NESCAFE panas. Perghhhh.. sedap wooo. Aku ni dah lama tak minum nescafe sejak aku mengalami migrain yang teruk soo berhenti buat sementara. Bile dah lama tak minum, dapat minum tuu cam ketagih gituu.. Cam huii nikmat nyerrr.. Yer, aku mmg gemarkan NESCAFE.. tapi terpaksa kurangkan sbb migrain.. =PBaju ijooo tu pak uda, baju merah tu Yang dan baju putih tu Pakcik Er0l. Meraka ini adalah pakcik pakcik saya yerr.
Dan yang tengah ini juga pakcik aku. Malam itu taktau nape aku makan agak byk. Hmm.. Lapoo kot. Hiks!Mak uda, Mak dan Mama. Utk pengetahuan korang aii tak bape reti makan kat bwk bersila. Sbb rasa makanan ni tak masuk perut, ca. tersekat je. Dah la perut aii ni comel kan.. Heeee!!
Selagi raya tak abes, entry makan je aku akan publishh. Hahhaa!
Sekian, terima kasih.
Harap Maklum!



3 comments:

ChiLaBaey's said...

Hentikan dari minum Nescafe.... memang boleh mendatangkan migrin.... Bapa saya dulu pun sama, sikit2 Nescafe sampai.... Bila dapat migrin, tengah drive boleh pitam oooo... nasib baik takde apa2 berlaku... Hentikanlah yer Wawa, ingat pada mereka yang tersayang.... :)

Lifesaver said...

nescafe...sy x minum sbb guna byk gula..manis sgt

Anonymous said...

Terima kasih atas informasi menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998