Wednesday, October 21, 2009

Nikmatnya ice blanded..

Eii eiii eeeiiiiiii sedappp nyerrr la budakk tembam ni makan tuuu.. Makan ape la tu yerr., eyh tu minumm eyhh.. Muke dengan penuh perasaan minum ice blended tuu perisa cappuccino. Nikmatnya dapat minum aiss malam2 buta kan.. HIks!!

Sebenarnya ice blanded tu ku amek tuk zaidi tapi tgk cam sedap je. "eyh zaidi ko gi la amek sendiri.. cam sedap la plak.." hahhaa. Siot je kan dapat kawan gini.. =P
Adoiii.. muke ni lagi cam mintak penampooo.. kekekkee! Sambil minum kusyukk tu dengar orang bercerita. Beria aku mendengarnya.. Aii buleh menjadi pendengar yang baik ye kawan-kawan.. =P

Ni dak zira yang snap gambo aku secara candid. Cis!! Kuang asamm loh.. kantoii tauuu muke aku gituu.. Dengan tak duduk nyerr.. aiseyy!! =P


15 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

moncong botui! :p kehkehkeh =D

yatie said...

kalau pekena ice blended strawberry best gak nih

momguess said...

fuhhhh
sgt2 merveles kan

Dakjaat™ said...

wawa kerut muka buat aku rasa macam nak termengandung jer... Ha! ha! ha! :p

Dakjaat™ said...

tetapi dia masih lagi cantik di hati ku .. He! he! he!

nesloais said...

apsal mcm kompius je tu..

Rashid said...

uisss naper cepatnya.. tu macam 8 bulan dah tuu.. ishh.. hehe

Wawa_Nadwa said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

hahhaha.
mahal tu m0ncong tu okey.
=P

Wawa_Nadwa said...

yatie :

perghh!
sedap sedap..
=P

Wawa_Nadwa said...

momguess :;

iyer..
sedap.
pastu batuk2..
haha.
=P

Wawa_Nadwa said...

Dakjaat™:

hehee.
termengandung yer..
hahaha!
buleh plak gitu.

=P

Wawa_Nadwa said...

nesloais:

bukan konpius.
tp kusyukk dgr org b'cerita.
=P

Wawa_Nadwa said...

Rashid :

hahaha.
erk yeke..
adoii terbesar plak..
ni semua gara-gara ice blanded tu la.
=P

sasha* said...

u u,u nmpk cam pregnant heee :D

Lifesaver said...

sedapnya ice blended..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998