Thursday, October 29, 2009

Mari Teka Berat Ku Berapa?? Heee...

Mari mari marii!!
.
.
.
.
.
Mari mehhh teka berat aku sekarang berapa??
Hahhaha!!
Aiiyoooooo.. =)
Ni suke suki je tau. Kang ade plak yg tuntut adiah plakk.. Kekkekek!

17 comments:

Anonymous said...

sy tahu berat wawa brape..50kg,he2 tol tak wa..

sue_besut

mai a.k.a ibu leya said...

wawa.. akak teka 50kg.. bleh gitu.. huhuhu..

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

49 kg

Lifesaver said...

takde la seberat ku kan???hahaha

momguess said...

51kg


luv...

ChiLaBaey's said...

Kalau nak dikira2kan dari pemerhatian sebelum ni... Berat setelah ditolak lemak2 tepu dan spare2 tyre.... hurrmmmm.... rasanye 47 kg jer kot.... :)

nesloais said...

eh? 155 cm je ker..
sy lg tinggi.. 156 cm.. keh3..

zlan said...

kalu ditengok pada bentuk badan mahu 51 ni...hehehee ker lebih ek tuan punya badan.

Wawa_Nadwa said...

sue_besut:

tunggu jwpan es0k yer
hehhehe!

Wawa_Nadwa said...

mai a.k.a ibu leya :

haha.
jwpn same dgn sue besut.
salah.
sila cube lagi tahun depan yer.
=P

Wawa_Nadwa said...

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ :

maaf.
anda buleh cube lagi.
kekeke!

Wawa_Nadwa said...

Lifesaver :

akkkk!!
jgn same kan diri ku dengan berat mu itu.
hahahahha!

Wawa_Nadwa said...

momguess :

aloooo.
salah la kak.
hahha!

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

woo wwoo woo.
diriku diperhatikan rupenye.
hahaa.
maaf, salah.
=P

Wawa_Nadwa said...

nesloais :

156??
tipu la.
hahaha!

Wawa_Nadwa said...

zlan :

owh terima kasih kerana mencuba.
hahaa.
salah.
tettt!

tunggu jwpn es0k.
=P

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

tiga ratus empat puluh sembilan kilogram...betol tak? lalalalala =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998