Thursday, October 15, 2009

Kerana MIMPI itu, akhirnya aku ke KLCC..

Disebalik mimpi 'Curang' tempoh hariii.. aku tertiba teringinnnnn sgt2 nak gi jalan-jalan kat taman KLCC.. Alang-alang dah nak tgk cerita Papadom, tgk la kat TGV KLCC dapat la lepaskan rindu menikmati suasana taman KLCC ni. Tapi maii dengan adik sepupu aku la, Alice. Takut gak tertibe maii lorii dari mana ntah.. Isk iskk iskk tak tak tak.. Tu hanya mimpi.. Hee!

Teringat zaman muda2 dulu, nak tgk wayang je mai KLCC, nak gi KLCC je tgk wayang.. Takde tempat lain nk gi sampai naik b0sann la dengan KLCC nih. Hiks!

Dulu tak pakai kereta sooooo naik bas senang, kat KLCC ni pon bas banyakk teksi banyakk, takde la masalah sgt. Sekarang dah adoo kete buleh la tgk wayang kat tempat lain. Sekarang ni pon kat ampang dah ade panggung wayang, kat galaxy nuuu.. soo lagii la senang kalau nak tgk wayang. D0kek ajoo dgn rumah.. =P
Cam biasa ramai anak-anak muda belasan tahun lepak kat sini. Aku tgk sebaya adik aku pon adooo.. Kecik2 dah pandaii lepakk ekk. Dah pandaii hisap rok0kk.. Kalau adik aku ni dah lama kena tempeleng dengan bapak guwee. Babak tak tempeleng, meh kakak dia yg tempelengkan bagi pihak abah. Heee!!~

Aku rasa mereka terlalu muda la, tak sesuaiii lepak2 gini, dengan umur dorang sekarang sepatutnya takde kat tempat camni tanpa makpak dorang. Huha sana sini.. Ishh makpak dorang tak kisah ke anak-anak dorang nihh.. Risau aku tgkk..
Si adik sepupu aku ni, alice pakai baju kotak2. Haaa.. kooo melambak-lambakk orang pakai baju kotak2. Hahhaha! Tau maluu koo.. Pi sane sini ade je baju same, kaler same.. Hiks! Dan sbb itu jugak la aii tak beli baju ini.. =)Aku tgk adik-adik sepupu aku semua tinggi2.. Dah la ko ni tinggi lis, pakai lagi 'high heel' lagiii la tinggi. Ni akk ko nak pesan kat ko ni.. Lenkali kalau keluar dengan akk, jgn la pkai high heel, nnti akk nampak sgttttt ketot okk.. hehehhee!

Haa.. elok la tu sorang KLCC, yang sorang menara maxis.. Hiks! Rindu whuhh ayat ni. Dulu ade sorang mamat ni ckp dengan aku camni. Haha. Kuang ajaQ!!
Owh aku baru perasan menara Maxis tu ade jam ekk.. Ok, aku berada disana pada 5.34 petang.Napa budak 2 ekooo ni ekk?? Hahhaha.. Fesyen baju kotak2 dan fesyen baju ngad0ng.. Ngadong anak cacing kot. Hiks!
Seyes wehh.. perut aii sgt comeL sekarang. Korang ada tak petua or pemuda yang buleh kempis kan perut aii nii..?? Sila bantu.. Bantuan anda amatla dialu-alukan sekarang. Jgn s0h aii diet ekk..=P
Sekian, dari kami melaporkan dari klcc. =)
Aku jadi malas nak update blog. Memang cite makan sesajorrrr.. Kang boring plak kan.. Heee!


18 comments:

sasha* said...

yg satu gmbr tu mesti buat otomatik kan?hehe len kali pegi ajak sorg yg tak suka bergambar yang :P

Kasawari said...

lama tak jalan KLCC.. seronok kalau ke KLCC dgn anak2.. gi Aquaria dan juga Petrosains.. sehari habis kat 2 tempat tu jer..

Lifesaver said...

lepak KLCC mmg best..tgk org..jalan2..hehe

farish H said...

da lme x lpak2 klcc heehee

farish H said...

cik wawa..wat layout ni katne erk? leh ym rizz bg add url layout blog x? - reesz_jerry

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

pinjam bj kotak2 =P

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

dah lama tak lepak kat KLCC...

ChiLaBaey's said...

Apa nak buat, tak ajak lagi kita.... :(

Wawa_Nadwa said...

sasha* :

wakakaka.
adoii dia ni tau aje tau.
=P

Wawa_Nadwa said...

Kasawari :

uii.
klu nk jalan situ pkai seliper je.
sakit kaki jalan.
hehhee.
=P

Wawa_Nadwa said...

Lifesaver :

tgk org jalan2 pastu kutuk.
hahahha!

Wawa_Nadwa said...

farish H :

takde ape pon kt sane.
=P

Wawa_Nadwa said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

alice bleh geng nuar.
geng kotak2..
haha!

Wawa_Nadwa said...

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ :

dah tu tak reti2 gi KLCC je.
pastu calling2 la sy.
hehee.
=P

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

alololoo.
ok tebus kesalahan ni.
jom pi main boling??
wawa ajak ni..
=P

wanna said...

kak wawa nk petua kempiskan perut ek..
wanna dh cuba dh..
mmg berjaya..
akak kurangkan atau tak minun langsung air ais..
pas tue slalu buat sit-up..
akak try la ek..
sekadar nk berkongsi petua =)

ChiLaBaey's said...

Main bowling... buleh juga... nak repeat baliklah ni.... Bila yer....??? Bagitahu timenye dan bila.... :)

Rashid said...

wawa..
psstttt!! kirim salam adik sepupu tu..







opss!! Jangan serius tau!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998