Monday, October 5, 2009

Kejadian ituu..??

Ok ok ok..
Korang tgk dulu umah ni yer.. Apa yang berlaku sebenarnya?? Kenapa rumah pusaka kat kampung aku ni ternganga sebegitu??Ada kejadian yang tidak diingini berlaku pada malam 3 syawal..
Bile pikir-pikir balik, seram gak..
Pantang larang jgn kita langgar.. Harus kita ikuti dan patuhi.. Kalau tak, nasib korang la.. Nnti2 la aku cerita ekk.. =)

Tunggguuuu!!~


Nak upload gambar sgt slow so nak cerita pun takde mo0d. Hee!

18 comments:

UnGu VioLet said...

waduss.. betul2 suspen yer wawa..

ikiqzana said...

suspen betul citer ni... huhuhu..

Dakjaat™ said...

cit! cerita lebih sikit la ! adoi! ni tak sampai 10 minit drama dah terus kata bersambung.. wakakakaa!

Lionel Azry said...

ala dengan hantu pun takut? :P

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

tingat ruminah sidek dlm momok the movie tau...

close ini blog cpt! brrr...

eQbalzack said...

adoii...dah la abg eq dok sorang2 ni...meremang bulu roma lah!

Rashid said...

uisss citer seram le tu. tengok pintu tergangga dah rasa ngeri je. Tuu belum baca entri lagi tu.

TAk nak tunggu.. ngeri le... ishhh

ChiLaBaey's said...

Ni mesti ada nyawa yang nak tercabut, kena buka tingkap dulu ni... seramnye.... hehehehe.... Wawa..!!! apa yang ada kat belakang awak tu... pandang semacam jer... :{

Lifesaver said...

seram2,naik bulu kaki ni..hihi

Wawa_Nadwa said...

UnGu VioLet :

relaks la kak.
=P

Wawa_Nadwa said...

ikiqzana:

haha.
belum cite pape lagi.
=P

Wawa_Nadwa said...

Dakjaat™ :

hahhaa.
drama blum start lagi la dakjaat.
sabo ekk.
=P

Wawa_Nadwa said...

Lionel Azry :

ISH.
mende ni jgn dibuat main.=P

Wawa_Nadwa said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

hehhee.
same ekk??
umah kg semua same.
=P

Wawa_Nadwa said...

eQbalzack:

aiseyy..
ni baru mukadimahh.
belum cite pape lagi.
hee.
=P

Wawa_Nadwa said...

Rashid :

laaaa..
cikgu nii..
wawa belum cite pape lagi.
tu baru tunjuk umah.
hahhaha!

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

aiceh!
pandai2 je dia ni.
tak bleh semua itu.
hiks!

ishh.. jgn nk buat cite ehh.
ni yg takot nk cite ni.
=P

atty's said...

misteri nusantara nieh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998