Thursday, October 22, 2009

Jamuan EIMARACE 09

Jamuan makan2 ini diadakan bagi meraikan kemenangan mereka tempoh hari. Petugas dan pelajar yang terlibat dalam Program EIMARACE 09, adalah dengan segala hormatnya dijemput hadir.

Aii kan emcee yang tershahul tuu kann, dijemput la gak yerr. Heee!!

Aiyoo dengar kaboo aku masih turut terlibat dalam program yang akan datang. Alooooooo.. maleh nyerrr.. bagi tugasan lain nak la, kalau jadik emcee gak, ni yang den lomahh nii.. =P

Aku dan zira datang lambat ckit. Maleh nak datang awaiii sgt, sampai je Dr. Aminudin ngah berikan ucapan beliau. "Weh wa asal lambat, baru nak soh jadi emcee.." Huii sib baik aku datang lambat, kalau tak gigil kaki ni dah la tak prepare ape2. Hahaha! cehh..Cik Zira amat teruja bila sahabat baik nya datang, jauhhh dari putrajaya sanggup ke sini semata-mata tuk jamuan ni. Dapat la depa melepaskan rindu, iyer d0k?? Hehhee..
Owh malam itu ade menu lain dari yang lain, iaitu chic chop. Depa ni masak sendiri, makan malam tu semua masak secara rewang. Ada satay, nasik beriani, ayam masak pe ntah dll. 1st time makan chic chop tanpa pisau dan garpuu. hiks! Mereka juga menyediakan ice blanded tuk tetamu. Ku kesian kan budak2, tunggu punya la panjangg tapi aii yg dapat dulu. Serba salah dibuatnya, bagus gak takyah tunggu lama-lama. Bagi la org yang lebih tua ekk.. ataupun lebih manis 'ladies first'.. =P
Prof. Madya Hj. Nujid adalah orang bertanggungjawab masak menu nasik malam itu. Jangan taktau beliau ni sgt pandai memasak, sgt suke memasak dannn sgt sedapppp.. Jangan ingat klu ko PM ke DR ke tak join jamuan rewang2 ini semua ekk. Dorang sgt sporting ok. =)Pelajar yang telah bertungkus lumus utk program EIMARACE.. Makan la korang sepuas-puasnya. Makan pun lebih, siap buleh tapau lagi.. =)
owh lupe nak habaQ yang jamuan ini diadakan di makmal ajooo.. Hee. Tempat besoo, haaa koo buat jamuan kat situ, mmg stategik.. heee!Zaidi, dengar kata ko nak kawen ekk?? ahahhaha! ops!! kantoii plak.. ok la tu. Cepat2 la, buleh timang cahaya mata sendiri plak. Dah ok dah tuuu.. =P
Bro Roslin. Tahniah, dengar dah naik pangkat dan akan berhijrah di JB. Haa dia la yg masak chic chop tu yerr.. Memang laku, sedap. Sos pun buleh tahan, aii makan hingga menjilat jarii..
Anak bro hairul, pinjam jap nak posing. Hiks! Suke la budak2 nak kat orang ni, senang kalau nak curikk.. =P
Zira n abg ben. Orang kate zira ni cam yuna. Hahhaha. Pheewittt! Yunaa tuu.. Zira, nyanyi lagu owh bulan ckittt.. =P
Dulu aku salu gurau kasar, gurau kejam dengan si zaidi ni huh.. Sampai en nasir tegur gakk.. Hehhee! Tapi biasa la org2 muda ckp lepas je kan, zaidi ni pon ok je. Tapi sejak bapa dia meninggal aku cam tak sampai hati dah cakap or gurau dengan dia, kesian sgt.. (T_T)
Peaceee! Zura tak mandi dari pagi la tuu.. Aku dengan zira sempat balik jap mandi, tukoo baju. Zura dah tentu2 dari putrajaya terus datang sini kan. Kekkeke. eii usyukkk.. =P

Aii rasa nak mula diet la.. adoo sape2 nak join sekalii tak?? Heeee..Makin nak diet makin menjadi-jadi selera makan aku ni tauu.. Lapoo je memanjang.. =P



2 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

berderet entry ko makan jer kan wa...tapi menten selim-melim...rahsianya...tummytrim! =D

Lifesaver said...

bila acara makan2 ni akan berakhir?hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998