Thursday, October 1, 2009

Digigit dihari raya..

Tgk la 2 budak kecik yang nakal ini. Ya Rabbi.. Lasakkk bukan main lainnn.. Sekarang ni si abang, adam tu dah giler mengigit orang kooo. Tak kira orang, semua dia nak gigit.

Aku sibuk kat dapur ngah basuh pinggan, el0kk nyerr dia maii kot belakang pelukk muntutt.. Sekalii ngappp disituuu.. Tercampak la segala mende ditangannnn, jerit rasenye satu watan dengar.. Uwaaaa.. sakittt koooo.. Berdenyut2, pedih plak tu. Rase nak lempang je dak kecikk nii.. hahahaha!

Nak lempang tak smpai hatii.. Comell sgt! Tapi mmg la suke gigit org. Hati2 la ketika duduk tgk tv ke ngah makan ke.. Sat gi baikkk dia mai datang gigit. Hehehhe!~Adam sebelah alice baju hitam tu. Si adik, adif sebelah aku.Terserlah kenakalan mereka. Hiks!
Walaupon digigit sampai berbekas pon aku tetap sayang kat dorang nii.. cam kembar kan, padahal beza setahun je..

9 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

sajer jeh kan tajuk kontobesi... =p

cam askar wataniah dah rambot adam ngan adif tuh =D

~0~ said...

heheh..memang cam twin...rambut pun da cam mat terap...

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

muntutt mesti bengkak kan?

hahhaha seksi nyah....

atty's said...

kan main lagi dua badik ensem..nieh ..

Wawa_Nadwa said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

hahhaha.
yeke.
aduii. mane la tau.
rasenye biase2 ajoo.
=P

tak sukak woo potong rambur cam gini. bapak nye pun sepesen ngn depa.

Wawa_Nadwa said...

~0~ :

cam kembar kan.
tak tantek aar rambut tu.
=P

Wawa_Nadwa said...

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ :

sakit tu kakk..
nk duduk pun cam pedih.
hahahha!

Wawa_Nadwa said...

atty's :

hehhee.
nakal kak oii.
=P

ChiLaBaey's said...

Nasib baik igit muntut, kalau part lain baru tau.... mahu botak kepala budak tu wawa kerjakannye... hehehe... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998