Friday, October 9, 2009

Curang??

Tertiba rindu plak ingin keluar berjalan-jalan ditaman KLCC.. Sudah lama tak jalan-jalan disini, suatu ketika dulu aku kerap jalan-jalan disini.. Sambil menikmati udara dan persekitaran yang nyaman dan indah itu.. Tertiba aku terlihat seorang jejaka yang amat aku kenali.. Susuk tubuh dia, rambut dia.. Sah memang aku kenal.. Dia kata dia sibuk, apa yang dia buat disini?? Dia dengan siapa tu?? Bersama seorang wanita yang jauh lebih cantik dari ku, seksi plak tu. Cis!! Begitu mesra mereka berdua yer. Hati mula membara, seolah-olah ditipuu, dipermainkan. Owhh ko curang ekkk??

Korang rasa aku biarkan ke atau aku gi kat dorang??
Owh sudah semestinya aku nak gi serang dorang. Berani mempermainkan perasaan aku. Sampai hati kau menduakan aku. Air mata mula bertakung menanti utk jatuh ke pipi. Tertiba sebuah lori datang dari mane ntah terus langgar aku. Dushhhhh!
Yang heran tu camner ntah lori bleh plak masuk taman KLCC tu. Hahhaha! Aiyakk..

AKu terjaga dari tidoo.. Huhh! Mimpi ghupenya. Cis.. Tapi hati aku tetap berdebar-debar, jantung aku berdegup lajuuu je.. Aihhh!! Buat suspen btoii. Ada orang kata tido tak basuh kaki la, tak baca doa la. Tapi aku buat semua itu sebelum tido. Selalunya aku mimpi bukan2, kalau aku penatt sangat, mesti mimpi ntah pape je.

Ada gak mimpi aku kena kejar hanjing ke antu ke kan, naik beskal, kayuh punya kayuhhh tapi slowwwww je beskal tu gerakk.. Naik somput den ni haaa.. Bile terjaga terase huii penatnyerrrr, lenguh je kaki ni. Heee!~

Huii sib baik hanya mimpi, kalau betoiii aku tarikk bulu idong perempuan itu. Kekkekekeh!

20 comments:

ChiLaBaey's said...

Wahhh tajuk yang mendamba jiwa ni.... Mimpi makan kenduri bila yer...??? Hehehe... :p

sasha* said...

cis bikin suspen je hahaha

Mawar_berduri said...

mimpi yang agak menarik.... huuhu

ibu_umairah said...

ek elehhhh mimpi rupa nyaaaaa....kehh.kehhhh

miEz haNeM said...

LA:)

mImPi GhUpeNYe..
KAMu WAT sUSPEN LA:)

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

ececeh...mimpimu mimpikami jua =P

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

lain kali sebelum tido....
basuh kaki dulu dik

ehehehhehe...baca doa sebelum tid0....ekkekkeke

Lionel Azry said...

eleh nak start jiwang2 la tu :P

arnamee said...

salam..

eheh. drama jer..semoga terus bahagia:)

Lifesaver said...

mimpi tu mainan tido..kalo jadi betul..menakutkan jgk :)

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

hahaa.
takmo la mimpi tu.
=P

Wawa_Nadwa said...

sasha* :

haha.
sabauuu.
=P

Wawa_Nadwa said...

Mawar_berduri:

hah?
menarik la sgt.
hahhaa.
=P

Wawa_Nadwa said...

ibu_umairah :

sib baik mimpi kak.
klu betul taktau la camne.
haha.
=P

Wawa_Nadwa said...

miEz haNeM :

laa.
nk cite mimpi wawa sebenarnye.
hahaha.
=P

Wawa_Nadwa said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

bleh wat nobel tak??
tajuk mimpi ku mimpi mu jua.
hahhaa.
=P

Wawa_Nadwa said...

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ :

kak, dah puas basuh. doa pun dah bace.
mungkin malam tu baca doa tak abes kot.
heheee.
=P

Wawa_Nadwa said...

Lionel Azry :

ish.
mane de.
=P

Wawa_Nadwa said...

arnamee :

amin.
terima kasik wak.
=P

Wawa_Nadwa said...

Lifesaver:

eyh tu semua hanya la mimpi.
=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998