Tuesday, October 20, 2009

Ala-ala mengandung 5 bulan gitu.. Hiks!

Aku sukak gambo ni cam aku ala-ala ngandung 5 bulan gitu. Hahahhahaha! Aku tak sabo huh nak merasai alam itu. Cam tgk org lain ngandung ni alololoo comel nyer perut diaa.. Pang sekali sebab gataii sgt...

Bagi aku orang mengandung ni wanita yg paling cantekk sekali, mereka cukup sempurna dimata aku.. =)
Owh baru-baru ni adoo baca seorang blogger fav aii ni udah peknen.. Bile baca tu aku pun tumpang gumbira. Aku yang sonok seyh bile dia yang peknen.. Heee!~ Kak ceera, jaga dirimu dan baby baik2. Takmo lasak2 dah ok. Nak berjimba pun ingat baby. Hahhaha!

kejap peknen, kejap ngandong. Haha. Lantokk pii laa. =)


Sekarang ni kena pakai baju beso-beso, sorok sikit lemak2 itu. Kekkeke! Aku rase salah beli baju laa.. asal nmpk gitu ekk?? (*_*)

19 comments:

Eazy Izzuddin said...

cepat2 la nikah
n peknen
hehe
xD

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

selamat peknen wawa! EH!!! =p

labizzwkshop said...

ingatkan wawa dah kahwin dan mengandung..hahaha

momguess said...

hahahah
wanita ngandung paling cantik erk
cam gini kalo wawa kwin
blh tetiap tahun peknen kan
lalallaala

pastu dah xblh naik cik putih
kena tukar besar skit

Wawa_Nadwa said...

Eazy Izzuddin :

yela nk nikah dengan sapo??
hahhaa.
=P

Wawa_Nadwa said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

hahaa.
tertibe je.
=P

Wawa_Nadwa said...

labizzwkshop:

tu la ko labii.
dah lama tak masuk cni.
terkojut ko aku peknen ye.
hahahha!

Wawa_Nadwa said...

momguess :

eyh.
takde la tiap tahun nk peknen kak.
mau rabakk.
hahahhahah!

=P

Munirah Abd said...

pompuan mengandung comelkannnnnnn

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

orang ngandung...
memang nampak comel..

hehhehehe

Rashid said...

'wawa.. jaga diri baik-baik. masa ketiadaan abang nanti, jangan buat kerja berat-berat. Banyakkan berehat k. kan wawa tengah peknen 5 bulan tu.. ingat pesanan abang ni.."

hehe.. masih tak jadi le wawa.. confirm!! tak boleh jadi pelakon saya ni.. mesti kena reject awal-awal lagi.

Camana rosham noor boleh berlakon hebat sebegitu?? adoii..

Kasawari said...

bukan salah baju tu .. dah mmg shape begitu.. huhu.. cabut!!!

Wawa_Nadwa said...

Munirah Abd :

comel comel comel.
=P

Wawa_Nadwa said...

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ :

bg wawa comel la.
taktau la org lain.
ahhaha!@

Wawa_Nadwa said...

Rashid :

cikgu, bile cikgu berkata begitu buat wawa berdebar-debar la.
hahahahha!
adoii..
cam betuii je.
sib baik hanya lakonan.
=P

tak tak.
rasenya cikgu dah buleh belakon dah tu. dah jadi la tuu..hiks!

Wawa_Nadwa said...

Kasawari :

cis!
dush dush dushhhh!!
hhahhaa.
=P

Rashid said...

wawa.. orang kata, bila hati kita berdebar itu tanda kita ..... pada orang tu. ahaksks!!

psstt tak salahkan.. kan.. kan..

suka di balik tabir..

Wawa_Nadwa said...

Rashid :

a'ah betui la tu.
mmg tak salah.
ahha~

Lifesaver said...

yg bertiga dalam gmbr tu..sape pregnant?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998