Tuesday, September 15, 2009

Nape tak leh upload gamboo nehh??!!

Aisehhh!!
Dari pagi upload gambo tak buleh2 ni, pasaii apa eyh??
Tergendala nak update blog ku ini. hmm..

Harap Maaf!
Segala kesulitan amatlah dikesali..
heee!!

-Wawa Nadwa-

13 comments:

cik puan miera ^__^ said...

aik.. aku oke jeeee.. hurm...

Lionel Azry said...

sebab pic tu besar sangat kot..kecikkan la dulu..

khaLifah feDi said...

kamu pki IE ka?

ps:-slm wawa sila amik kad raye diblog ea dh bye........

Lifesaver said...

ye ke?ok je..leh je upload...

ChiLaBaey's said...

Mesti ada dosa dengan blogger tegar ni... hehehe... baik munta ampun.... :p

Wawa_Nadwa said...

cik puan miera ^__^ :

owhh ok ekk.
wawa kot yg tak ok.
=P

Wawa_Nadwa said...

Lionel Azry :

ekk.
besar sgt??
tenet slow la.
=P

Wawa_Nadwa said...

Lionel Azry :

ekk.
besar sgt??
tenet slow la.
=P

Wawa_Nadwa said...

khaLifah feDi:

nop.
pkai Firefox la.
=p

ok wawa dh amek dah.
nak buat entry tak buleh.
aiyakk!!

Wawa_Nadwa said...

Lifesaver :

ok ekk..
hm.

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

hehhee.
mane ade la..
=P

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

blogspot ada masalah kot...ari ni

UnGu VioLet said...

Wawa..

Selamat Hari Raya Aidilfitri dari mar untuk wawa sekeluarga..
Mohon maaf zahir dan batin jika ada keterlanjuran kata dan bahasa..

Moga Syawal ini memberikan seribu kegembiraan, kebahagiaan dan kesyukuran buat kita semua.. Amin..

Salam Lebaran ikhlas dari Mar..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998