Tuesday, September 1, 2009

Minyak naikk??!!

Perasaan???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
????????

Nak geram?? nak marahh?? nak mogok?? pon tarakk guna mende dah nak naik. Mengeluhhhhh?? hAaaaiihhhhhh.. takat tu je yang bulehhh..

Makan buleh la dikurangkan buleh diet tapi minyakkk.. Totappp kena isi, kalau idak tak jalan la kete tuu.. Sib baik ckittttttttt je naik tuh..

Merenung nasibbbb sambil menongkat dakuuu.. Alahaiii ape lagi la naik lepas ini..

Rakyat didahulukan, Pencapaian diutamakan..

27 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

sabau je ler dek non =P

sasha* said...

minyak naik ke?knp i tak tau?huhu

Lifesaver said...

gaji ada naik ka?

Dakjaat™ said...

gesa majikan kita naikkan gaji!

Dakjaat™ said...

utk minyak jer la .. kalau tak .. tak pasal2 wawa shopping lak .... ceit!

atty's said...

Rakyat didahulukan, Pencapaian diutamakan..
takleh pakai slogan tuh

Duke Luce Dell'amore said...

btw,harga tiket bas awam pun naik jgk ok..

labizzwkshop said...

hampagas..naik la lepas raya..alamak..nak kene beli tiket bus ni..hehe

*ayu* said...

SATU MALAYSIA LAH SAAANNAAAGTT!


hish!

Mrs Taj said...

sikit je naik wawa..sabo sabo..

khaLifah feDi said...

eh cik wawa jgn marah2 kamu kn keje gabemen..hehehe !!!

Lun said...

sikit je naik?

what the fish!!!

Lionel Azry said...

nasib baik minyak dagu tak naik!

Wawa_Nadwa said...

Blog Anuar Kamaruddin™:

ngh sabau la ni.
=P

Wawa_Nadwa said...

sasha*:

ala..
wawa pon br tau.
hehehe!

Wawa_Nadwa said...

Lifesaver :

gaji tak naik la plak.
hee.
=P

Wawa_Nadwa said...

Dakjaat™ :

eeiitakmo.
nnti dorng s0h buat notis 24jam.
hehee.
=P

Wawa_Nadwa said...

atty's :

heee.. wawa tak ckp ape2..
hehehe!
kty tlg ckp kan.
=P

Wawa_Nadwa said...

Duke Luce Dell'amore :

tu la sume naik.
shian bdk2 yg naik bas tu.
aiyakk.
=P

Wawa_Nadwa said...

labizzwkshop :

tau takpe.
alaa.. tiket bas pun naik jgk laa.
eyh..
ko raye kat ampang je.
takyah beli tiket bas pon.
=P

Wawa_Nadwa said...

*ayu* :

sabo kak sabo..
bwk bertenang.
hehehe.
=P

Wawa_Nadwa said...

Mrs Taj:

mmg ckit kak.
nnti ini naik itu naik..
last sume naik.
hee.
=P

Wawa_Nadwa said...

khaLifah feDi:

hahhaa.
mmg la gabemen..
bkn byk duit pong.
=P

Wawa_Nadwa said...

Lun :

ckittt.
nak sedap kan hati.
=P

Wawa_Nadwa said...

Lionel Azry :

minyak dagu??

Nem0 o0h Nem0 said...

pasni pakai jek ron 95.. kalo shell yg kaler kuning,same jek..

Rashid said...

senyum je le wawa..

wah bukan main lagi. suka sangat ulas tentang minyak ek. hehe..

wawa, jom kita boikot. tak payah pakai minyak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998