Sunday, September 20, 2009

Kad Raya ku utk Semua..

Sticky Mode sampaiii la raye. hehehe! Sila scroll ke bawah utk entry yang baru ok.
Harap Maklum!! =P

Kad ini khas utk semua rakan-rakan yang berkunjung diblog ini. Dikesempatan ini daku ingin memohon maaf klu2 ade terlanjur kata, menyakitkan hati ke dengan ape2 yang aku paparkan dlm blog ni.. Mintak maaf byk2 yer. Pada semua yang akan pulang ke kampung halaman tu, hati-hati la memandu, biar lambat asal selamat, ingatlah org yang tersayang.. =P

Tahun ni bajet tuk pos kad raya tarak, kasi posmen berehat plak. Aku kasi e-kad ni la yerrr.. Jimat, cepat, terkini dan semua org dapat.. Hehhehee!~

Selamat Hari Raya Aidilfitri.
Maaf Zahir & Batin.


Aku akan balik kampung pada hari raya ke 2.. Sape2 yang balik utara raya ke 2 tu, jumpe anda di highway okey.. heeeee!~



19 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

COVER ALBUM!

noktah














salam lebaran wa...hihihi =D

farish sinclair said...

slmt hri ry wawa ngeeeeeeeee

atty's said...

selamat hari raya...andai ade salah dan silap ..harap dpt dimaafkan ..
semoga bergembira dihari raya ..

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

thanks wawa......

Lifesaver said...

selamat hari raya. maaf zahir dan batin~

khaLifah feDi said...

dari jauh kupohon maaf..cik wawa..

SELAMAT HARI HARI RAYE
MAAF ZAHIR & BATIN

=p

Lionel Azry said...

oke hantar kat alamat ni..
85 jalan sungai puluh 6
taman klang utama
41400 klang
selangor.

ChiLaBaey's said...

Kepada : Kakak..Wawa....

Selamat Hari Raya Aidilfitri, sempena hari raya ini saya ingin memohon ampun dan maaf sepanjang perkenalan kita di alam maya dan alam bowling ini...

Nikmati hari lembaran ini dengan keluarga tersayang sepuas2nye... kirim salam pada keluarga terutamanye bodyguard Wawa... Cakap dengan dia, lepas raya main bowling lagi...

Oklah kalau ke mana2, bawa kereta baru dengan penuh berhati2 dan penuh tumpuan di jalan raya, mata kena cekap memandang sekeliling dan jangan menggelabah kalau apa2 berlaku... Jaga diri, jaga makan dan jaga badan... senyum selalu macam selalu... (sengeh pun boleh)... hehehe.... :)

Wawa_Nadwa said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

ade plak..
hehehe!

clamat ari raye!!

★ Nu♥ℜul ★ said...

Selamat Hari Raya sys .

Zyma Saad said...

Wawa....

Akak nak angkut KAD RAYA awak la. Cantik sgt. Nihhh halalkan ye...
Akak dtg dgn backhoe utk angkut KAD RAYA awak.


Tatatititutu.....
Selamat Hari Raya Aidil Fitri !!!

mai a.k.a ibu leya said...

wawa.. akak kutip kad raya nie.. toce! toce!

Intan ~ Nur Azlina said...

Selamat Hari Raya wawa...
Moga berbahagia di hari lembaran yg bakal menjelma....

Eazy Izzuddin said...

blik utara gak
hehe
xD

Salam Lebaran....
Maaf Zahir Batin...
Ada Kad Raya Untuk kamoo....
;)

Eazy Izzuddin said...

ku ambil ea kad raye kamoo
=D

Salam Lebaran....
Maaf Zahir Batin...
Ada Kad Raya Untuk kamoo....
;)

Anonymous said...

Slamat Ari Raya wawa..Moga bergembira d hari lebaran

Sue_besut

Munirah Abd said...

Selamat hari raya wawa

maaf zahir batin kita ye..

moga ceria dan bergembira di hari raya..

berhati hati pulang ke kg nnti :D

faqiha said...

slmt hr raye akk :D

Kasawari said...

Wawa..

Ucapan Selamat Tinggal Ramadhan dengan penuh terharu dan berdoa semoga dipertemukan sekali lagi di Ramadhan yang akan datang..

Selamat Hari Raya..

Maaf Zahir dan Batin dari Kami sekeluarga..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998