Thursday, September 17, 2009

Kad Raya dari Kalian..


Kat bawah ini adalah antara kad raya yang aku terima dari rakan-rakan blogger. Terima kasih byk2 kerana ingat jgk kat wawa. Yang ni yg wawa perasan la, yg mane wawa terlupe nak amek tu bgtau la eyh..

Selamat Hari Raya Aidilfitri.
Maaf Zahir dan Batin.

Daripada zamdotcom
Daripada Khalifah Fedi
Daripada Kak Ayu..Daripada Kak Yanie PutrajayaDaripada Kak Mai..
Daripada kak Zyma Saad..Daripada Kak Ira..

4 comments:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

Salam Lebaran Khas Buat Wawa sekeluarga....


Mohon Ampun dan Maaf Andai Ada Tersilap Kata Terkasar Bahasa Sepanjang PERSAHABATAN Kita.....(^_^)

Lionel Azry said...

ape barang main kad raya..orang skrg anta mms je la :P
kah3

ChiLaBaey's said...

Terima kasih tampal kad raya saya dalam blog Wawa.... Yang nombor satu pulak tu.... segan siuttt... design sendiri jer, tak retilah nak cari2 kad mana...

Apa2 hal pun Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin... Sekiranya terlanjur kata, terkasar bahasa, tersentuh jiwa, ter.... ter... dan ter.... lah....

Main bunga api asap jangan lupa pakai mask, nanti dapat penyakit... susah... okalah jaga diri, jaga makan dan jaga badan.... Macam biasalah, senyum selalu macam selalu... senyeh sikit jer tau... hehehe... :)

Lifesaver said...

dari aku yg comey takde?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998