Friday, September 11, 2009

Final Destination 4

Aku tak sukak huh cite nih.
Sgt mengerikannnnnn.
Tido malam termimpi2. Jadi fobia tgk lori besau2. Jantung berdebar2. Ni semua gara-gara cite tuh.
Mencik.. tak sukeeee!

Mase dalam panggung mulut ni ashik ajak kuar je "jom la kuar.. jom la balik.." Hehehhe! Tangan sentiasa kat muke, standby tuk tutup matoo.. =P


Lenkali nak ajak tgk movie tu, agak2 la filem apeee.. Aisehh!!

11 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

si dia mahu kamoo bersandar di bahunya barangkali =P

atty's said...

kty pun baru tgk citer ni hari rabu ..sukak..sgt..penuh trill..mmg feveret citer camnie..hehhee .lagi besh dr tgk citer hantu ..

Lifesaver said...

huh!sungguh aku tak gi tgk!

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

citer ni memang buat orang sakit jantung....ada jer adegan2 yg sentap jiwa....huhuhuhu

(T_T)

ChiLaBaey's said...

Tak minat tengok cerita2 macam ni, buat den sakit jantung je nanti... kalau yg lain2 tu oklah... Dah puas tengok darah dan macam2 yang mengerikan semasa di hospital dan menjaga mak abah... lagi ngeri tengok depan mata... adoiii kalau dikenang2 mahu pengsan rasanye petang ni... hehehe... boleh buka puasa awal... :p

Wawa_Nadwa said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

hahhaha!
yela kot.
=P

Wawa_Nadwa said...

atty's :

hah!!!!!!!!!
kty suke cite tuh.
dasyat nye kak..
wawa punye la tak0ttt.
maklum la ai kan tak0t darah.
hee!

Wawa_Nadwa said...

Lifesaver:

baik akk jgn tgk.
lagi2 akk tgh peknen.
huii.
ngerii.
=P

Wawa_Nadwa said...

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ :

hahahha!
tau takpe kak oii..
rase nak gugur jantung ni haaa..
ishh..
ngeri laahh.
=P

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

hehehhehee..
ni lagi ngeri..
tu br yg kt spital..
dlam cite ni lagi laaa teruk.
merepek2 je..
biasa la cerita kan. =P

tak bleh huh tgk darah.
mau pengsan.
hahaha.
=P

Rashid said...

wawa, alaa tu le. kan baik tengok filem hindi ke apa ke..

Zaman budak-budak dulu suka tengok ultraman, sampai termimpi-mimpi jadi ultraman. Haha!! seronok apa.. terbang tinggi-tinggi. Tapikan wawa yang peliknya dalam mimpi saya terasa gayat pula bila terbang tinggi. adoiiiii..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998