Monday, September 7, 2009

Fesyen baju cotton

Sekarang ni kalau korang perasan fesyen baju cotton memang melambak-lambak dipasaran. heee! Bile org pakai aku pun teringin nak pakai gak, beli dah siapp.. Malas la nak tempah bagaii.. Selesa pon selesa..

Minggu lepas bile aku pakai je kat opis, ade ke patuttttt dorang ckp pe.. "eyh wawa nmpak lain la harini. Nampak baikk je.." Nampak baik tu yang tak agak-agak. Hee.. Bile pakai baju ni terasa cam zaman kanak-kanak dulu..

Adik kecik aku tu ckp.. "Kak, mcm baru balik dari mengaji jeeee.." =P

Tu yang kak yanti tuuuu, yang bercekak ituuu. Anak dah dua okey, tapi bile pakai baju ni dah cam anak dara koo. Kebetulan haritu aku, zira dan kakyanti pkai baju cotton kat opis, bile balik sekali tu, cam budak2 baru balik kuliah gitu. Heeee!! Sempat soh org snap kan gambo kiteorg, korang taktau yang kat belakang tu bersusun org nak turun tangga. Hahhaha! Sabo saboo.. tau la nak balik awall.. =PTapiii aku nampak berisi bile pakai baju ni.. Cam besoo semacam je, tu yang semangat berkobar2 tuk diet dibulan yang mulia ini. Kalau tak hilang gak lemak ni taktau la den. Lallalalla!~
Dalam plastik yang aku pegang tu, bubur lambuk. Taktau nape bulan puasa ni selera makan aku agak berkurangan. Selalunye kalau tak dapat nasik, badan lemahh cam tak makan seminggu tapi bulan puasa ni tak makan nasik pon takpe. Haaa.. yang ni bubur lambuk kampung baru. Sedapppp.. Sape yang tak kenal bubur lambuk kampung baru nii, dah glamor, tip topp!

Bile dah tak selera nak makan nasik lauk, aku makan bubur lambuk je. Tapi takde la abes semua, ckitt jee.. Tu yang best tuu, dapat la kurang kan lemak dibadan ku inii.. Hiks! Baju raye dah la sendat padatt mampat. Walaweyhhh!! Tak selesa nyerrrr.. Harap2 la dah raye s0kk baju tu longgar ckittt. heeee!!

19 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

kurang mkn nasi tapi baju raya belum pape dah ketat...how come? =D

Lifesaver said...

mmg macam budak baik..innocent je

kojah said...

g anta oter la wehhh...

nURmALa mAZLan said...

aha la...masa akak pakai baju cotton ni kan.. kakak² kat office ni pon dok cakap..alololo...comel nyer..anak saper baru balik ngaji ni..ahahaha~

sasha* said...

comel apa baju baju cotton ni

Wawa_Nadwa said...

Blog Anuar Kamaruddin™:

kurang mkn nasik start bulan pose ni la.
sebelum pose tu makan tak hegatt nyerr.
tu yg badan naik pam pam tu.
hahaha!

Wawa_Nadwa said...

Lifesaver :

MACAM la kak.
macam dak baik.
hee.
=P

Wawa_Nadwa said...

kojah :'

takmo la.
baju tu dh cantek.
badan aku je yg tak cantek.
hehehehe!~

Wawa_Nadwa said...

nURmALa mAZLan :

hahaha.
mmg la.
cam comel, cam baik, cam ayu..
hahaha!
ter over plak.
=P

Wawa_Nadwa said...

sasha* :

mmg la comeL sbb tu beria nak pakai.
=P

ChiLaBaey's said...

Hahhaahh... kantoi makan bubur lambok pulak... tu rasanye tak sempat samapai rumah ni... dah makan kat office dulu ni... bawah meja lagi... hehehehe...

Apa2 pun memang bubur lambuk kg baru tu sedap... dulu rajinlah pergi sebab office kat Jalan Raja Alang je... hehehe... :)

Selamat berbuka nanti petang yer... :P

ChiLaBaey's said...

Betullah macam tengok budak sekolah balik kelas tambahan hari Sabtu... hehehe... perubahan fesyen semasa melupakan kita tentang yang lama... :)

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's:

heyy..
tu dh nak balik keje la.
dah tentu mkn tuk berbuka.
hehhehe!
nak mkn bubur bwh meja pun tak sempat, semerbak bau satu opis.
=P

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's:

heee. terasa mude plak.
mude ketika zaman persekolahan.
huh rindu nyerr.
=P

syanaim said...

::wah akk nak cuba lah mkn bubur lambuk..kurangkan sikit berat bdn ni sblm hari bersejarah akk thn dpn..by the way akk dah lama pakai cotton..best tau..sejuk...::

lily lotus said...

kena diet secara speedy ni :D

Mrs Taj said...

betol la..akak pun klu pakai baju cotton mesti org akan ckp 'mcm baik je nampak'..hampes kn?

Rashid said...

a'ahhh ayu gitu.

pssttt wawa dah berpunya belum ni? hehe.

Anonymous said...

buy valium online blue valium pill 10mg - the medication valium

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998