Wednesday, September 16, 2009

Berbuka @ Bagan Lalang!

Untuk makluman korang.. entry sehingga la raya nnti berkenaan dengan mkn aje yer. Mane tak nye berbuke diluar sesajor.. konon nye mase awal puasa dulu nak kurangkan makan la, nak diet la.. Dah nak akhir2 puasa ni byk plak jemputan berbuke diluar. heee.. rezeki jgn dit0lak.. =P

Ahad lepas, berbuka puasa diluar lagi. Kali ni jauh sikittttt dari ampang heee.. kat bagan lalang. Ni first time jejak kaki disini.. Makan kat senandung malam.. Buleh tahan gak makan kat sini, sedapp!~ Tak sia-sia dtg jauh2 kan.. harga pun murah. Rasenye dh kaut byk gilerr.. ikan, udang, sotong, ikan siakap, ikan gerapu, pahat, lala, kerang, sayur lagii.. Terkojut bile dpt bil.. eyh biar btoii.. =P

Disebabkan smpai lambat mmg tak dapek la nak makan awal kan. Memang penuh. Terpakse la dok tgk org makan dulu. Alahaii cam kesian nye dak2 ni kan. Hehee. Tgk org mkn pun dah kenyang. Sementara tunggu depa2 ni semua makan, sempat gi solat dulu. Dalam kol 8 lebih baru la dapat tempat duduk dan t'gu aje makanan sampai.. Tgk2 menu duluu yerr.. Tak amek semua sbb masing2 dah lapo kan.. Mane yg ado dpn aku je aku amek.. Yang lain sume kt dorang. =P

Kerang tak amek pon. Malas nak kopek. heee!~
Ikan stim cam hanyir ckitt.. Adoii.. mula la tekak ni takleh makan dah. Potong selera btoii laa..Haa. nak cite pahat ni. Sebenarnye aku tak makan dan tak penah makan pon. Mase tgk Majalah3 dorang ade cite psl ni. Aku tgk mase idup2 mmg tak lalu la nak makan. Bile ade depan mata tak lalu gak sebenarnye.. Bile org pelawa "makan la ni.. susah nk jumpe ni.." aku pun try la satuu.. rase nye berlemak cam kerang gak. Tapiii mmg tak bleh masuk dah pastu.. sebab2 nyer.. biar aku saje yg tauu.. otak ni jahatt je. =PSenyap tanpa sebarang suara. Begitu kusyuk si abang berbaju kunin makan. Sangat tertib!~
Tgk2 la gamboo eyh. Malasss nyerrr nak taip.. Hahhaa!~
Ok. sekian terima kasih!!

dekat nak raye ni, kulit muke mengelupas la.. jerawat laa.. arghhhhhh!! jgn laaa.. Org nak raye niiii.. huk3!! =(

13 comments:

cik puan miera ^__^ said...

bestnye... :(

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

wawa bulan poser ke bkn bulan poser ker, xtvt makan2 kt luar ngan keluarga tetap meriah =D

sasha* said...

even sy dekat je dgn bagan lalang tu tp sy pn tak pnh smpai lg huhu.cmne u bole tercampak jauh kt situ yang gi berbuka?
:)

Lifesaver said...

pakai la t3!!!jerawat hilang..kulit mulus dan halus..hehehe

farish sinclair said...

cedapnyaaaaaaaaaaa

Wawa_Nadwa said...

cik puan miera ^__^ :

l0h.
nape sedey ni..
senyum ckitt.
=P

Mrs Taj said...

jauhnya berbuka di bagan lalang!!! tp berbaloikn? makan seafood yg fresh......aishhh lapo la pulak...

Wawa_Nadwa said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

bab mkn mmg meriah aje nuar.
=P

Wawa_Nadwa said...

sasha* :

tak penah gi??
aiyoo..
hhehee..
ni pon org yg bwk..
klu gi sndiri mmg tak smpai la.
=P

Wawa_Nadwa said...

Lifesaver:

owh erk!
hehe.
baikk!
klu tak halus mulus siap akk.
hahaha!

Wawa_Nadwa said...

farish sinclair :

rizz ni sedap memanjang.
=P

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

menu best giler.....

ChiLaBaey's said...

Mak aii jauhnye berbuka.... Selamat berbuka yer untuk beberapa hari ini.... Lagi satu, tag wawa dah disettlekan yer... takde hutang lagi tau.... hehehehe.... :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998