Thursday, August 27, 2009

Yeyy! I'm 23 years 0ld..

Wahh.. cam vangga je umo dah 23 tahun..
Sok sok bile umo dah 33 tahun, malu plak nak sebut umo kite kan. Heee! Tu dah lumrah la, org perempuan ni salunye tak0t pd angka itu, org laki stady je.. hehe! Bak kata yazer af3 "R0ckk Stadyyyy!" huhh nyampah.. =P

Ok2!
Bukan nak buka entry angka ye harini.
=P

Tanggal
27 Ogos 1986, budak ini dilahirkan.
Diberi nama Syaidatie Nadwa binti Kamaruzaman
Dilahirkan diHospital Besar Kuala Lumpur
Dibesarkan diAmpang.
Tu je. Sekian.
Heee!
Hari ini 6 Ramadhan 1430,
27 Ogos 2009, genaplah umo ku yg 23 tahun ituu. Rase kejap je dah 23 tahun pastu 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30.. Hee!!
Impian dan Harapan
Sudah tentu aku inginkan yang baik2 saje.
- Moga aku tabah dan sabar mengharungi liku-liku hidup ini.
- Menjadi insan yang berguna.
- Ingin melihat keluarga dan kawan2 sentiasa bahagia dan gembira.
- Dimurahkan rezeki, kesihatan yang baik dan hidup ini sentiasa diberkati oleh Allah s.w.t
Amin Ya Rabbaalamin...
Hi tawan-tawan..
Pose ckittt tuk korang sambil angkat kaki.. hiks! Tak buleh buat entry lebih2 sgt, nnti ade org kate "Tu pon nk kec0h"
Hehhehehehhe!

Sekian, terima kasih!

52 comments:

sasha* said...

happy birthday wawa.may God bless you ok.sy tua setahun la dr u.waaa dh tua :(((

seven said...

selamat hari lahir...nampak gaya kita berkongsi tarikh yg sama2....huhuh

anis said...

happy birthday la dik wawa ..

arini saje aku nak wish. yg pertama lak ke...

mau adiah, amik kat mesjid..bubur lambuk.


sekian

Wawa_Nadwa said...

sasha* :

thanks KAK sasha!
hehehhe!

Wawa_Nadwa said...

seven:

a'ahhhh la..
birthday kite same laaa.
wawa d0k pikir sape la yg same dgn wawa, ghupenye abg man.
hee.

happy birthday!!

Wawa_Nadwa said...

anis :

maceh kak.
alaa..
bubuk lambuk hari2 makan.
heee.
siap soh amek kt masjid plak tu.
cis!
=P

Duke Luce Dell'amore said...

wah!
HAPPY BESDAY to MISS WAWA yg lg CANTIK & COMEY!!
Smoga thn ni membeawa leboh byk kejayaan & kebahagian pd kamu...

HOYE2!!Kite dh tua...hakhakhak..

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

Happy Besday To uuuu..
Happy besday to uuuuu..
happy besday to wawa...
happy besday to uuuuu...
hehehe

mudo belia lagi dik non...
kejarlah cita2 dan impian adik tu..

akak doakan semoga wawa murah rezeki dan diberikan kesihatan yg berpanjangan...semoga cepat dapat jodoh..kehkeh...
luv u yang...

Bebo said...

epi besday wawa...dah 23 tahun ko..
biler plak nak tawen??dah cukup benor tuh..

ChiLaBaey's said...

Happy besday ke-23 dari saya... Moga dimurahkan rezeki dan dipermudahkan perjalanan hidup... :)

nesloais said...

awak ni mmg anak jati KL ehh..

khaLifah feDi said...

hapy besday wawa..!!!

awat x bgtaw awl2 emm boleh pass present !!!

Wawa_Nadwa said...

Duke Luce Dell'amore :

Maceh JIM!
waaa..
melambung2 ko puji ek.
hehehe!

=P

Wawa_Nadwa said...

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar:

huii..
sedap nye akk nyanyi.
hehe.

maceh byk2 kak.
muah muahhkk!!

Wawa_Nadwa said...

Bebo :

ala..
baru 23 tahun.
mude lagi nak kawen.
ehhehe..

tunggu 25 tahun yerr
=P

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's:

Amin.
Maceh ye pakngah.
hehhe.
=P

Wawa_Nadwa said...

nesloais :

yup.
sy org KeyEL.. hehee.
=P

Anonymous said...

Hppy Birthday Wa..Moga Panjang Umor N Dmurahkan rezeki..Semoga cepat naik pelamin..He2..larikssssssss

Sue_besut

Wawa_Nadwa said...

khaLifah feDi:

thanks kf!!
alooo..
hehe.
=P

Wawa_Nadwa said...

Sue_besut:

maceh sue..
naik pelamin.
raye ke-4 nnti wawa naik pelamin, sepupu wawa kawen.
hehehe.
=P

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

23 yer wawa? I 19 jeh... =P

wawawa...hepi besday! =D

Mrs Taj said...

Happy Birthday sista!!!

Baru 23 lmbt lagi nk cecah 33 tuh! hehehe

Wawa_Nadwa said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

yela.
ai tau la u 19.
hahhaa.

maceh nuar!

Wawa_Nadwa said...

Mrs Taj :

maceh kakk!!
hee.
mmg la lmbt.
pejam celik pejam celik dah 33.
hehehe!

Lionel Azry said...

la dah tua rupanya :P

lily lotus said...

happy birthday dear..moga happy selalu ;)

momguess said...

apy bday
sory lbt wish
b a gud gurl

Munirah Abd said...

Happy birthday wawa..la hai baru nak masuk 23 ker?? muka matang gilosss..

ku igtkan kita sebaya..hahahha saje je kan aku ni nak mentuakan ko..sorry dik..

anyway happy birthday again..
semoga tercapai segala impian yg di kehendaki amin~~~

SexyCow™ said...

happy bday wawa!!!

silap rr bagitau bday biler... skrg semua org tau bile wawa umo 33 nanti.. hahaha.. tak bole tipu2 lagi maa pasni.. kalau ikut org dulu2 dah wajib sgt kawin nih.. hehehe.. comment??? hehe

anyway happy bday skali lagi... senyum2 selalu.. =D

Munirah Abd said...

Happy birthday wawa..la hai baru nak masuk 23 ker?? muka matang gilosss..

ku igtkan kita sebaya..hahahha saje je kan aku ni nak mentuakan ko..sorry dik..

anyway happy birthday again..
semoga tercapai segala impian yg di kehendaki amin~~~

syanaim said...

::selamat ulang tahu dear sis..moga segala yg di idamkan tercapai..::

kojah said...

uiks kak, epi besdayyyyyyyyy...hihihi

moga makin kayaaaaaa tau =)

Lifesaver said...

happy birthday

Wawa_Nadwa said...

Lionel Azry:

alah!
br 23.
kec0h!
=P

Wawa_Nadwa said...

lily lotus :

maceh kak!
=P

Wawa_Nadwa said...

momguess :

takpe kak.
ape2 pun maceh ye.
=P

Wawa_Nadwa said...

Munirah Abd:

ellowwwwww..
ku adik tauuu.
hai kakak!!
hahhaa.
=P

maceh!

Wawa_Nadwa said...

SexyCow™ :

maceh!

haha!
tu dulu-dulu.
ni skrng dah lain, umo sekarang ni tak sesuai utk kawen.
kena stabil kan ekonomi dlu.
hiks!

tp cam tak sabo nak kawen. haha.
gataiiii.
=P

Wawa_Nadwa said...

syanaim :

amin.
nway thanks yeah!

Wawa_Nadwa said...

kojah :

Amin Ya Rabbalaamin..
hee!
thanks.

Wawa_Nadwa said...

Lifesaver :

thanks kak.
jg diri baik.
akk dh berbadan dua.
=P

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

>> selamat ulang tahun wawa.....

semoga ceria2 selalu di samping keluarga tersayang

amin

=)

farish sinclair said...

hepi besday wawa! =p

atty's said...

happy belated besday wa..semoga panjang umor dan dimurahkan rejeki selalu amin ..

Wawa_Nadwa said...

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠:

time kaseh kak!

=P

Wawa_Nadwa said...

farish sinclair:

thanks rizz!

Wawa_Nadwa said...

atty's :

amin.
maceh ye kak.
=P

Kasawari said...

tidak telewat .. ucap selamat hari lahir.. semoga segala urusan dipermudahkan.. dunia dan akhirat.. Amin..

alih sket kaki tu.. nak tengok nombor plate..he he

mummysya said...

sory lambat wish dear...

Happy belated besday, semoga maintan cuter ajer dan senantiasa sihat.

Dan paling penting semoga gembira dengan yg tersayang....

Wawa_Nadwa said...

Kasawari:

Amin Yarabalamin.
maceh!

hehhee.
kaki tu pon saje nk cover.
=P

Wawa_Nadwa said...

mummysya :

it's ok sis!
nway thanks yeah.

Sis-Lin said...

hepi belated day bt wawa sayang...
maaf sis boleh lupa hrjd wawa...padahal dh tgk kt FB hrtu..hehehe

semuga wawa sihat kekal bhgia yek...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998