Thursday, August 13, 2009

Sukacita dimaklumkan..

Assalamualaikum wrh. wbt. dan Salam sejahtera,

Sukacita dimaklumkan, bahawa saya Wawa Nadwa a.k.a Miss Wawa pemilik blog http://misswawa.blogspot.com, ingin menyatakan bahawasanya saya tiada selama 5 hari kerana menjalani kursus BTN atau lebih dikenali dengan Biro Tata Negara diPontian, Johor. Hiks!

Gilerrr t0l.. Cam nak umum kan raye je. Heeeeeeeeeeeeee!!~

Yahooooo!!~

Taktau nape aku tak sabo nk gi BTN ni, maybe aku rindukan zaman sekolah aku dulu, zaman pengakap. Kemmm je memanjang, BEST!

Org kate pi BTN ni ko akan redah hutan, sungaii dan sebagainye. Ala-ala tentera la gituu.. kononnyee.. Dorang ni nak takut kan aku ke hapeee.. =P

So harini aku nak gerak dh ke Pontian, Johor. Ketiadaan aku ni korang jaga la diri baik2 ye, makan minum jaga, kalau demam pi klinik, kalau batuk tutup mul0t, takmo nakal2, takmo gatal2 ye.. Waaaahh byk gile pesanan tuk korang. Hahhaa! Dan selebihnye TATA TITI TUTU!!~

Jumpe hari selasa kot. Tu pon kalau aku larat la nak datang keje.. hiks!

18 comments:

atty's said...

selamat berbtn wawa

zamdotcom said...

semoga selamat pergi dan selamat kembali ^^

p/s: tak pegi BTN lg

ChiLaBaey's said...

Selamat menjalani BTN... BTN best apa... Dulu saya jadi ketua pasukan untuk bawa budak2 masuk hutan lagi.... time tu kat Bagan Lalang.... Oklah Wawa jaga diri baik2, jaga makan dan jaga badan... :) Senyum selalu macam selalu... Arios Amigos...

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

slamat menjadi askar wataniah


sekian =P

Lifesaver said...

pontian?ntah2 kena tmpt saya dulu...kumpulan hening cipta pontian johor..hehe

*ayu* said...

selamat berBTN lah iyyeee.. huhuhuhu..

rizz said...

hehe bru tawuu biro tata negara!

khaLifah feDi said...

slmt jln yer..!!!

Lionel Azry said...

ceh itu pun nak bagitahu ke?

lily lotus said...

enjoy yer!

SULATANdiBLOGbeta said...

alaaaaaaaaaaa =(

nesloais said...

ingat nak umum majlis tunang ke hapa tadiiiiiiii....

Eazy Izzuddin said...

selamat menjalani kursus BTN....
xD

Zyma Saad said...

Salam Wawa.....

Wahhhhh,adik...mcm nak umum raya ekkk.
Take care ye.

*Dah lama Akak tak jenguk awak ni. Senyum sokmo ye,Wawa Deary.**

ku tak sempurna said...

aku igt ko nak umumkan ketibaan hari bahagia ko..

hihihi...

selamat berLASAK weiyhhhhh

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

bagus2..
selamat berkursus yer

hehehe...selamat dengar ceramah eh....

Rashid said...

okey wawa. Selamat berBTN..
Bila kat sana tu jangan nakal-nakal. Jgn cuba ngurat jurulatih .. jgn cuba nak tackle fasilitator dsb.

Bila kat sana tu, jgn lupa solat, ingat agama,ingat mak ayah, ingat bangsa, ingat negara dan ingat cikgu rashid k.. hehe

confirm byk snap pic tu..

Mrs Taj said...

Happy BTN la ye...isk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998