Tuesday, August 25, 2009

Bukti daku menang.. Heee!!

Walaupon dah menang bape lama dah, laaa ni baru aku dapat medal nyerrr.. Mase malam penutup sukan tu aku tak pegi, sooo medal ni ketua pasukan la yang amek. Padahal satuu jabatan je tapii nak sampai ke tangan punye la lame bebenorrr.. hehehe!!

Kak ika tu ku hulu ke hilir bawak medal tu, katenye mane tau terserempak tengah jalan buleh kasi je. Aku pun kan takde seminggu kat opis, gi BTN dia totapp bwk gak medal ni. Heee!

Sampai satu hari tuh dia msj kat fbo0k.."Waaa.. bile ko nak amek medal ko ni waaa..? akk tak tak larat nak usung dalam hbeg akk ni.. " hahhaha! bile nak msj gituuu.. baru la terhegeh2 nak amek. Takat medal saje ku lambat2 kan, cube kasi mende lainnn lajuu je ku gi tuntut.. =P
Rase-rasenye kalau dah terdesak sgt nak gunakan duit, buleh gadai tak medal emas ni. Hiks!

24 comments:

Lifesaver said...

boleh kot...kalo lebur..wat brg kemas pon boleh..hehehe :)

momguess said...

konpem kayo
kalo gadai tu
blh byr monthly si puteh
ahakss

khaLifah feDi said...

emm nk gadai? laku ker?

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

boleh dibuat rantai raya tuh wawa....wawawawawa =D

Wawa_Nadwa said...

Lifesaver:

hahhha!
ntah raye ke bape la tu baru lebur.
=P

Wawa_Nadwa said...

momguess :

a'ah kan.
akk dh separuh tak?
wakakka!

Wawa_Nadwa said...

khaLifah feDi:

laku la..
kf ni taktau ke..
heee.
=P

Wawa_Nadwa said...

Blog Anuar Kamaruddin™:

a'ah kan.
tak terpikir pon nak buat rantai..
mesti kampung jeles dgn rantai ku ini.
hahahha!

Lionel Azry said...

ceh medal utm mane pernah laku.. :P

farish sinclair said...

wah terer ni

Wawa_Nadwa said...

Lionel Azry :

ko ni kutuk je tau.
bln2 pose ni insap la weh.
hee.
=P

Wawa_Nadwa said...

Lionel Azry:

huii.
terer la sgt.
hahhaa.
=P

*ayu* said...

wawa try gadai dulu.. kalau laku bgtau akak.. leh ku jual yg dok ada kat rumah tu..
ahahaaaaaa

~PakKaramu~ said...

Salam ziarah bulan puasa ni weh !

ku tak sempurna said...

err... betul ke gmbr tu bukti ko menang??

kenapa aku tetap tak percaya??

sila bagi bukti yg lain...

hahahahahaiiyyychuuumm

ku tak sempurna said...

err... betul ke gmbr tu bukti ko menang??

kenapa aku tetap tak percaya??

sila bagi bukti yg lain...

hahahahahaiiyyychuuumm

ku tak sempurna said...

err... betul ke gmbr tu bukti ko menang??

kenapa aku tetap tak percaya??

sila bagi bukti yg lain...

hahahahahaiiyyychuuumm

syanaim said...

::salam ramadhan wawa..huhuh..leh pinjam medal tu..::

Wawa_Nadwa said...

*ayu* :

hahaha.
owh kira nye byk lagi la kt umah akk ehh..
pandai eh soh sy gadai dlu.
hehehe!

Wawa_Nadwa said...

~PakKaramu~ :

Salam ramadhan almubarak tu pak jgk.
heee.
=P

Wawa_Nadwa said...

ku tak sempurna:

nape??
napee??
nape ko tak cayeee..
aihh.. susah la gitu.
hahahah!

aiiyaa..
kok ye pon jgn la bersin kat sini.
pembawa virus nih.
heeee!~

Mrs Taj said...

nk gadai? akak takut tokey kedai gadai tu halau wawa kuor je..ahaks.....

itu maknanya medal tu takleh gadai..kena kasik frame..uishh bukan senang nk dapat gold medal tuh!!!

cayyok cayyok

ChiLaBaey's said...

Wahhh.... Wawa macam dapat medal olimpic... Yer ker menang ni... hehehe... ke simpanan jer... :p

ChiLaBaey's said...

Apa2 hal pun cantik tali dia... hehehe.... macam..........!!!??!!??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998