Friday, August 7, 2009

Ashikk kena marahh je..

Sejak dua menjak ni, malas aku menjadik-jadikk kooo..
ish.. anak dara ape la ni kann. Hee!!~
Ala.. bkn malas ape pun, malas meng'update' sajorrr..
Yang lain aku rajinnn.. LAlallalalla!~

Tuk minggu ni ajooo badan rase penat sgt2.
Ade training netball, maklumla org jarang bersukan, bile dah bersukan sakit satu2 badan. Heeee!!~ Ngade2 tol badan ni.. aku punye la excited bersukan, sakitt2 la pul0ksss.. Tak sampai 5 minit training.. Semputtt, rase nk tumbang pon ade. Dah la semput, asikk kena marahh je dgn kapten..

"Wawa!! Nak amek bola tu, lompat la ckittttt!!!!!!!!!"

Aku rase aku dh lompat paling tinggi dh tuu, nk soh lompat tinggi mane lagiiiiii.. Dh takat tu je ku mampu lompat. Hahhahah!~

"Wawaaa!! Nape balinggg kt org tuu.. Pas je ke depan.. Jgn Buang maseeeeee!!!!

-aku dh nak mula sentap dah nii-

"Wawaaaaa!!! Ko ni baling kuat la skittt, asal lembuttt sangatttt.. alahaii!!~"

-mula hilang mo0d nak main-

"Wawa!! Passss bola tuuu tgkk orggg ckitttt!! Baling tinggi2 ckittttt~"

"Wawaaaa.. bla bla bla blaaaaa..."

"Ahhh ko main la sorang2 malas aku nak main dahhh..itu tak buleh ini tak buleh"

Kooo ingat berani ke aku ckp camtuu. Cakap dalam hati je.. Heee!!~
Shian aku. Rase nye main sebelum ni takde la plak byk songehh kan. Ni byk plakk kena ikut strategiii diaaaa.. Tak buleh itu, tak buleh itu.. aisehhh tertibe rase cam susah je nak main.. Padahal dh bape ratus kali ku main netball ni.. =P

Pastuu kan korang, pihak lawan aku ni plak beso2 pal tuu.. "Ya rabbiii. awat la gabak2 sangat dorang niiii.." Hahhahahha. Beso tol, kalau aku jaga dorang mmg tak larat laaa, maklumla aii ni kan kiuttt.. Sekali dorang tepisss, melambung aku.. hiks!

Petang dan esok dah lawan.. Sib baik badan2 ni dh kurang sakit nyeee.. Bape bijik telan panadol exteend.. Harap2 petang ni cuaca baik, dan nasib menyebelahi kami. Heee!!

"Selamat Hari Jumaat!!"


Ingat ye! Hari ini hari jumaat.. jgn buat2 lupe ke korang!! Heee!
Aku rase nak majuk je minggu ni.. tapi org tu buat2 taktau je so tak jadik la nak majukk. Bkn nak puj0kk. Nyampahh!! EKkekekkeke!~

13 comments:

ChiLaBaey's said...

Askum cik wawa dan selamat pagi... Macamana hari ni, ada baik...??? Saje singgah tengok perkembangan entry baru awak... cerita kena marahlah pulak di akhir minggu ni... sabo2... adat dalam latihan, tu belum lagi wakil negara tu.... :p

rizz said...

aloloo tian wawaaa

miEz haNeM said...

miss wawa:)
suke tgk gaya kamu posing kat atas nun:)
wawa..cayalah main netball!
miez ni rndang je..selalu takat jadi C je:)

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

sehat2 slalu cik wawa...p ler berurut kalu sesengal tuh =D

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

W'salam..
Selamat Pagii!~
pagi ni baik2 aje.
tak sabo tunggu petang, ade lawan netball.

adat latihan, sbb tu takmo wakil mane2 jabatan. haahhaha!

Wawa_Nadwa said...

rizz :

shian kan.
hahha!
=P

Wawa_Nadwa said...

miEz haNeM :

hi hanem.
thanks!
same la kite rendang jgk.
hahaha!
soh jdik C takmo.
sbb tak larat nk lari sgt.
=P

Wawa_Nadwa said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

urut sendiri je la nuar oii.
sapu mustajab.
kekekkee!~

Wawa_Nadwa said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

urut sendiri je la nuar oii.
sapu mustajab.
kekekkee!~

Lifesaver said...

org kata main netball ni main guna mulut skali

ChiLaBaey's said...

Lawan2 juga, tapi berhati2lah... Nanti tak dapat pulak pergi hari Ahad ni... hehehe... sukses selalu untuk petang ni... :)

Dakjaat™ said...

nak main bola ngan wawa gak .. ehhehee!

tapi lepas tu macam mana? still main lagi ke after kena marah2 camtu?

kalau dakjaat, terus jer blaah..

Lionel Azry said...

ceh kuat touching! :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998