Friday, July 3, 2009

Video : Zombie vs Kids

Heee.. Lawak la video ni.
Shian aku tgk bdk2 tu takut.
Hehehheh!




Selamat berhujung minggu sume!
Malam ni aku akan gerak pi ipoh, bermalam disana sbb esok nak hantar adik perempuan ku kt uitm sri iskandar. Huhuhu!!

10 comments:

ChiLaBaey's said...

Lawak giler.... Naik sakit perut saya ketawa.... macam ni punya cerita pun ada ye.... Kesian budak2 tu... mesti fobia sampai besar.... nasib baik kat Malaysia ni takde lagi org buat cerita macam ni, mahu sakit mental budak2... :)

rizz said...

drive cfully g ipoh hehe

Lionel Azry said...

semalam bermalam di ipoh!
tempat hantu tu :P

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

hehehe.
sian bdk2 tu.
mesti demam.
hahhaha!

Wawa_Nadwa said...

rizz :

tenkiu rizz.
tp abah yg drive.
wawa dok blkng membongkang.
=P

Wawa_Nadwa said...

Lionel Azry :

KOOO NI KANNNNN.
JAHAT TAUUUU.

DIK AN said...

Siyes! Banyak giler hantu!

nURmALa mAZLan said...

wakakakakaka
lawak sey

Eazy Izzuddin said...

funny gler
xD

Lifesaver said...

nmpk seram tp lawak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998