Monday, July 20, 2009

Tahniah. tahniah. tahniah!!

Tahniah!
Buat skuad malaysia.
Kekalahan tipis 2-3 pada aksi persahabatan kelmarin amat membanggakan. Pagi tadi aku dgr hot.fm yang buat aku rase nyampah bile masing2 ngaku sokong malaysia tapiiiii...

"Walaupon sy pkai baju MU tapi tetap sokong Malaysia.."

Kebetulan laaa Malaysia ade gol, kalau takde mesti ko kutuk abes2an kan, pehtu pkai plak baju MU takde la maluuu. Ape motip pkai baju MU tu, nape tak pkai baju belang2 hitam kunin yg malaysia punye tu kan..

Aku bukan la peminat bola pon, tak tau pape pun pasal bola. Kalau org suke tuuu, aku ikutt jee nak sedap kan hati dorang, padahal bkn kenal sgt pon pemain nye. Hehhehe! Dgr2 ade lagi perlawanan dengan MU kan, harap2 la yg peminat bola tu pkai la baju kuning hitam, kalau engko betui2 sokong malaysia. hiks!

Tahniah!!Tahniah juga buat Dato' Siti, Aizat dan Ayu yg menang di anugerah planet musik baru2 ni. Takde sape yang buleh kalah kan tokti kita tuuu.. Walaupon dia dicemuh gara2 cara pemakaian tudung dia tu tapi dia tetap no 1 di malaysia, indonesia, singapore dan brunei.

Yang buat aku terkejut ber0kk, bile ade artis indonesia dengan selamba badak bukak suorrrr tunjuk spentot dia tertulis "Bombers kiss my". Walaupun si artis tu mengutuk tindakan pihak yang tidak bertanggungjawab pengeboman di Jakarta tapi ko buat la cara lain kan. Mesti peminat yg dok bwh pentas tu tergagam tgkk. Hahhaha!Aku rase ini lagi teruk dari artis kita dulu hanya bukak bajuuuu. Hiks!



22 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

rakyat indonesia bese r *not all of them...letak intelektual di bhgn x sepatutnya!

ibu_umairah said...

a'ah akak pun terkejut juga........ada pulak di buka seluar!!!!!memang menjijikan.....

atty's said...

tah apa2..tetiba je tunjuk montot.gilos.tp semlm tgk ulangan..dah ptg ..slot time tuh..

khaLifah feDi said...

cik wawa !!!!!!!!!!!!!!!!!! cak !

emm wawa kf tak tgk pun APM tue..!!!

yup mlm MU vs MAS lagi sekali harap ade kezutan..hee~

nURmALa mAZLan said...

aha...
akak pon cam bengang ngan org yg baut statement cam gitu
poyo kan..sbb Malaysia dapat 2 bijik, konon ko sokong Malaysia la
proud to be Malaysia la..
cuba kalau x de gol aritu..msti muka korang rasa cam kulit biawak kan
korang kutuk habisan player kita kan
haram jadah..wakakakak~ marah betul nih

yeezzzaaa...x de saper leh kalahkan tok ti dalam masa sedekad ni..
org nak kutuk dia gi mammmm...
kutuk punya kutuk, diorg habuk pon x de kan kan kan
jgn main2..akak ni peminat no 1 tok ti tau..huhu

Wawa_Nadwa said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

aih!
mcm2 la kan.

Wawa_Nadwa said...

ibu_umairah :

sape2 tgk pun mesti terkejut gak kak.
ade ke bukak depan org rmai cam tuh.
cis!
tak senonoh.

Wawa_Nadwa said...

atty's :

owh ulangan takde ek.
elok la tu.
bdk2 tgk pon tak elok.
ntah pape ntah.

Wawa_Nadwa said...

khaLifah feDi:

kf!!
Cakkk..
hahaha!
main cak cak plak dia.
tak tgk eyh.
hrp2 la lebih baik dari haritu.
=P

Wawa_Nadwa said...

nURmALa mAZLan :

kak saboo kak.
bwk mengucap.
hehehhe!

huiiiyoo..
semangat akk komen.
suke sgt baca kak.
heee!
=P

*ayu* said...

tahniah! tahniah!
:)


malam ni tak tau la pecerits kannn..

[yAN!e][pUTraJAya] said...

tahniah2..

mcm tak caye Malaysia leh sumbatkan 2 gol.....hehee

MALAYSIA BOLEH....!

rizz said...

hahah siot je kan omg rizz tkejut gile that time

Wawa_Nadwa said...

*ayu* :

tunggu je la.
hiks!
=P

Wawa_Nadwa said...

[yAN!e][pUTraJAya]:

waaa.
semangat btoii.
ni la semangat yg kita carik.
hehehhe!

Wawa_Nadwa said...

rizz :

terkejut ke sukeeee.
hehehhe!

zamdotcom said...

tahniah Malaysia ^^ tahniah Dato' Siti ^^

yg sorang lg xtahu le nk ucap tahniah ke takziah..


p/s: sape nama artis tu?!

Lifesaver said...

uiks...tayang apa tu..hihi

ChiLaBaey's said...

Tahniah untuk pasukan Malaysia...
Tahniah untuk penyanyi pujaan saya Dato' Siti..

Dan tahniah juga untuk rakyat Indonesia dengan perangai yang kononnye telah maju.... maju sangatlah tu kebebasan mereka.... Itu kalau kat Malaysia dah jadi buruh binaan je tu.... :p

Wawa_Nadwa said...

zamdotcom:

ntah la.
taktau plak nama artis tu.
taknak tau pun nama dia.
=P

Wawa_Nadwa said...

Lifesaver :

tayang ape ntah tuuuuu.
hahah!

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

heee..
senang cite tahniah tuk semua.
=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998