Friday, July 17, 2009

Ngedate dengan mama MASITAH!!

Sekarang ni kan kat mane2 iklan ade jeeeeee cite pasaiii Cheezy Chickaroni tuu.. Bile neng0k cam huiii sedapp nyeeee.. Teringin plak nak makan..

Semalam mama offer la pul0kss.. "Kak, nak beli mekdi ke kentuky..??"

"Haaa.. kentuky laaa.. Ade yg baruu tuu.. Akk nk try tu la maa.. Cam sedap je"

"Ok!"

Mama makan yang ni, ape kenama pun idak la teman tauu.. Hiks! Gulung pun cam selekeh je kan, dah mcm capati gulung dah aku tgk. Hahha! Tapii jgn pandang pada luaran, rase dia huii s0dappp..
Sekali geget.."Hmmm. Sedap nye kakkk.."
Geget lagii..
"Sedapp laaa.."
Geget kali ke bape pun tak tau la..
"Kak, gi beli lagi satu.." hahahha! Lawak la mama ni..
Sebab ape mama nak beli lagi??
Yela.. dh la kecik, mane ckup satu sebabnye aku pun makan mama punye sekali. Nunggu aku punye mee bulat tgh tu tak siap2. Lama nye dorang masak ekk.. Mama punye ni pon sedap, So kongsi2 la dengan mama. Berkongsi tu kan amalan mulia. Dan dan je kan kalau nak kongsi tu.. =P
Sambil tunggu aku punye sampai tu minum air smpai tinggal separuhhh.. Dah la air berkarbonat kan, dh kembung perut kuu, kuor balik gas2 ituu.. huhuhu!
Yeyy! dah smpai Cheesy Chickaroni kuu..
"Kak, takde sudu ke camne nak makan ni.." Hiks!
Nyum nyum nyummm!!
Suapan permulaan tu kan..
"Hurrrmmmmmm.. dapp nyeee.."
Mkn 3 4 5 suap dh muak. Maklumla cheese kan, cepat la muak. Tak abes pon aku makan, tapau bwk balik umah.. Hee.. Yang ni pon aku kongsi ngan mama, siap pesan kt mama.."Ma, jgn amek yg berbola tu tau..Tu akk punyee" hahahha!
Tgh makan tu aku ngadap kt dalam, heran gak nape la semua pandang luar ni, ade accident ke. ghupenya ade team hotfm datang. Mama soh aku pegi sebab dia ingat ade hafis AF7, sekali pegi tgk bukann daaa.. Amek gambo terus blaaa. Hahha!Heee.. Kiteorg makan sane, yang tuk abah n adik2 tapau bwk balik umah je. Bukan salu dapat ngedate ngan mama, manyak susah wooo.. Yang lain beli ayam je sudaaa, jgn byk munyikkk plakk. Hiks! Balik umah lambat lagi, smpai kena perli dengan abah. "Aiii.. sejak pkai kete baru ni korang berdua ni ashik lambat balik je..."

Hehehhe!
jeles la tuh..

26 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

sungguh menyelerakan...

burppp....telan ayaQ liur nengok cheesy Chickaroni tu....haih....

..::mrsMeme::.. said...

besnye makan..

hahaha...

makan je manjang...bes tuh~

Lifesaver said...

hehehehe..biasala..bila pompuan berjalan berdua...laki duk umah..sian

rizz said...

cedappnye! nk cket cik wawaaa ekekeee

neezareef said...

cizi cikaroni tu mmg memuakkan...x sama mkn cheezy wages sedap jewk...

pstu kedekutz bebola 4 ketul je

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

erk keju...akan menambah beratkan pipimu duhai wawa :p

ChiLaBaey's said...

Kekalkan kemesraan antara ibu dan anak... Ia akan menjadi kenangan abadi kelak.... Tapi labih best kalau mama je yang belanjakan.. jimat sikit duit di poket seluar.... buat kembang muntut je... hehehe.... :p

Cik AniS GalaXy said...

terluir..
mlm nie nk test la..haha

★ Nu♥ℜul ★ said...

nurul suke sgt makan toasted twister tuh

betul tu jgn tengok luaran aja
kalau dah makan mesti nk lagi
nyammiii ...

eQbalzack said...

makan kfc tetap badan maintain...apa rahsia anda wawa? hehe

ChiLaBaey's said...

Dah try... tak sedap sangatlah... tu pun makan setengah je.... Sedap lagi macaroni bakar.... alamak lama tak buatlah... esok masaklah... hehehehe...... nak ker...??

Nem0 o0h Nem0 said...

seap yek macaroni tu? nak try la...

Wawa_Nadwa said...

[yAN!e][pUTraJAya]:

mmg menyelerakan tapi cpt muak la kak.
=P

Wawa_Nadwa said...

..::mrsMeme::..:

mkn la selagi buleh makan.
=P

Wawa_Nadwa said...

Lifesaver:

hahaha!
bg la can kiteorg berdua.
yag lain dok umah suda.
=P

Wawa_Nadwa said...

rizz :

buleh.
gi mntk kt kentuky.
=P

Wawa_Nadwa said...

neezareef:

chezzy wages tu tak byk sgt cheese dia tu sbb tu tak muak.
tapi ape2 pun sedap gak.
=P

Wawa_Nadwa said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

yeah yeah yeah!
tambah lagi sekiloo kt pipi ni,
apo nak buwekk.
=P

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

tu yg best kuar ngn mama tuh.
dia akan blnje.
kalau ngn adik2, dh tentu wawa yg kena kuar kan duit.
hahahha!

Wawa_Nadwa said...

Cik AniS GalaXy:

cik anis dh cuba ke blom?
dap tak?
=P

Wawa_Nadwa said...

★ Nu♥ℜul ★ :

haa.
tu sedap kan dik.
rase nk mkn lagi je.
=P

Wawa_Nadwa said...

eQbalzack:

rahsia nye tentu la rahsia.
mane leh kasitau.
dh tentu3 RAHSIA.
hahaha!

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

macaroni bakar?
owh wawa tak penah mkn lagi.
buatkan wawa satu nk try.
=P

Wawa_Nadwa said...

Nem0 o0h Nem0 :

sedap kot.
gi try dlu eyh.
pastu meh komen cni.
=P

zamdotcom said...

nasib baik la diri ku ini sedang berdiet..


p/s: diet oh diet

ChiLaBaey's said...

Boleh... boleh... boleh... nanti saya buat entry pasal makaroni bakar ye... tengok dulu baru try nanti.... :) serius ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998