Wednesday, July 8, 2009

Mengayakan tudung CATT

Model : Wawa Nadwa a.k.a Miss Wawa
Masa : 9.45 malam

Lokasi : Bilik TidoQ Ku

Jurugambo : Adik Kecik ku.. =P


Haaaaaa!!
Ini la ghupenye muke aku pkai tudung ala-ala ikin nih. Hiks!
Aku penah beli tudung yg itam yg ujung kaler2 yg ikin pkai tu kan, mmg nmpk bulat gile muke aku. Tapi bile pkai tudung ni aku nmpk sgt perbezaan nya. Cume aku tak pandai nak gayakan saje.
Mase ni aku mula2 pkai. Pastu adik tegur "Kak, macam wanita solehah la kak. Alaaa.. mcm cite indon tuuu. ape eyh cite tuhh.." Aku pon taktau la cite ape yg dimaksudkan ituu..

Bile dh ditegur begitu, nmpk cam skema je pkai gini kan, tu yang aku masukkan terus dlm baju. Jadilah seperti diatas...
Pkai ngn seluar ok. Pkai ngn kurung pon ok. Tapi sila abaikan baju itu sbb tak match langsung kaler nye, maklum la baru balik keje terus sarung kan je, dh tak sabo nak pkaiii.. hiks!
Baru aku perasan tangan kalau bergambo mesti kat pinggang, kebetulan tuu. Hahhaha! Sila abaikan juga gambo itu, tgk tudung sudaaaa.. =P

41 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

takmo abaikan...nak pandang gak cara2 pose meletakkan tangan di pinggang :p

[yAN!e][pUTraJAya] said...

menarik...sesuai dengan kamoo

rizz said...

cntek2!

*ayu* said...

ok pe.. cun je akak tgk... :)

Naz said...

cun!!!!

atty's said...

lawa je wa pakai..

Cik AniS GalaXy said...

sweet la wawa
lps nie pakai tudung cm nie jer la...hehe
x pun pakai shawl lg senang.

apa pon org kalo manis
pakai aper pun ttp nmpk manis

neezareef said...

lawo jew wawa..kena ngn muke

nurLIYANA said...

sesuai ar dgn bentuk mke kak wawa.
mcm model buku nur tu je.
cantek sangat mlah ayu.

ngee~

Mrs Taj said...

perasaan je muka bulat sbnrnya tak..canteq wawa, owhhh wawa! so sila beli bnyk2 ye...

Y u Z z 9071 said...

suka cekak pinggang..bakal jadi bini queen control niii..hehehe

khaLifah feDi said...

owh mak aii..ekk? eh wawa jgn mlm nie aku termimpi sdh hee~

cantik,ayu..emm kukatakan dgn indah..hee~

DIK AN said...

"Kak, macam wanita solehah la kak. Alaaa.. mcm cite indon tuuu. ape eyh cite tuhh.." - citer Aqso & Madina.

nestumrasberi said...

anak dara sape la ni???
boleh masuk meminang???

nesloais said...

wah.. cantik tudung tuuu..

ibu_umairah said...

wah model tudung...cantik tudung colur menarik.....

ChiLaBaey's said...

Hai cik wawa... bolehlah jadi model tudung untuk assignment saya lepas ni.... banyak tudung yang nak dipamerkan.... nak tak...???

ku tak sempurna said...

bila masuk tudung dalam baju, nmpk cam korporat la plak... :D
.
.
.
.
.
.
.
.
sila tukar fesyen amik gambar, ok.. jatuhkan tgn tu dr pinggang..


ekekeke...

ciK LyndaWawa igUana said...

cantik2...kembarmu ini suke kamu gaya begitu..hehehe....

Rashid said...

ermm comelle wawa.. rasa nak tackle je.. hiks!!!

Wawa_Nadwa said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

degil taw!
mencik.
=P

Wawa_Nadwa said...

[yAN!e][pUTraJAya]:

maceh!


rizz:

tenkiu2!!
muahh.


*ayu* :

yeke.
atau akk saje nk amek ati wawa.
=P

Wawa_Nadwa said...

Naz :

cun kah?
=P

Wawa_Nadwa said...

atty's:

yeke.
cam tak caye je.hiks!
=P

Wawa_Nadwa said...

Cik AniS GalaXy :

senang kan.
pasni pkai gini je.
abes cite.
=P

Wawa_Nadwa said...

neezareef :

nmpk lain wawa pkai tudung ni.
takde la nmpk pipi yg b0lat itu.
=P

Wawa_Nadwa said...

nurLIYANA:

tahap model tu takde la kot.
sape la kite nih.
huk3!
hahhahaha.
=P

Wawa_Nadwa said...

Mrs Taj:

pasni nk borong tudung ni.
hehehhe!
=P

Wawa_Nadwa said...

Y u Z z 9071 :

eyhhhhhhhhh..
takde la kak.
ni senaman pinggang ni.
heeee.
=P

Wawa_Nadwa said...

khaLifah feDi:

kf, kamu mimpi org lain plak k.
hahahha!
=P

Wawa_Nadwa said...

DIK AN :

owhhh tak sangka kamu peminat cite indon ek.
=P

Wawa_Nadwa said...

nestumrasberi:

aishhh..
jgn ckp gitu.
malu den taw!
=P

Wawa_Nadwa said...

nesloais :

maceh!
tudung org kasi mmg cantek.
=P

Wawa_Nadwa said...

ibu_umairah:

org kasi kak.
cantek la ia.
maceh sape yg kasi ni.
muahh.
=P

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's:

owh buleh saje.
hahahha!
giloo mu..
=P

Wawa_Nadwa said...

ku tak sempurna:

owh sy mmg wanita korporat gitu.
hehhehe!
.
.
.
.
.

.
.

.
sila tgk tudung, jgn tgk tgnnnnnnn!!
hahhaha!

Wawa_Nadwa said...

ciK LyndaWawa igUana:

kembar ek.
heee.
macehh!
=P

Wawa_Nadwa said...

Rashid :

uishh!
cikgu nii..
buleh tahan gak.
kekkeke!

nakamura said...

wawa,sesuai la awk pakai tudung ikin nie..ape pesen tudung pun kena coz wawa lawa per..heee.. =)

aliff sallehan said...

cntek

Lifesaver said...

cantik jgk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998