Friday, July 17, 2009

Main jentik-jentik..=P

Main jentik-jentik a.k.a main karom la tuh. hehehhe!
Huii sekarang ni wa dh terer woo main mendalah niii...

Untuk pengetahuan korang, jabatan aku akan mengadakan hari sukan, seperti tahun-tahun sebelumnya. Sooooo, masing2 dh mula practise la game yg terlibat. Aku sudah semestinya join bola jaring n boling. Huhuhu! Cam dh tak larat la nak lari sekarang, terase sgt sempuuutt dan penat. Apakah makna semua ituuu. heee.. =P

Minggu ni tepat je kol 1pm, dah getik nak pi main karom, dh 3 hari main, macam dh ketagih je nak main jentik2 lagi. haha! Aku takde wakil jabatan pon saje2 join dorang practise, ckup kan korum. Hehhehe! Sebelum main gegeh taburkan bedak byk2, pehtuu mmg tak masuk la sbb licin sgt..
Sila abaikan bilik yang bersepah ni. Shian kiteorg main dalam ni, penuh dengan kotak sesajerrrr.. Sempit plak tu, sib baik sume comeiii2. Hehhehe!
Aku memang tak penah langsung main karom ni tauuuu. Bile dah main, tertibe cam terer la plak aku ni. Bile masuk je bijik2 tu, cam vanggaaa je, kembang2 idong. Kekekkek!

Walaupon ni first time main tapi jarang la kalah dengan teruk, ade gak menang. Kalau menang kec0h satu opis kiteorg jaja yg kiteorg menang. Tu sila salahkan fiza, dia yg bgtauuu semuaaa org, kalau aku senyap jee. heeee! =P

Fiza: Waaaa.. ko pandaii eyhhh.. Time aku tak main, ko amek gambooo..

Hehhe!
Sbb tu gambau dia takdak dalam nii, salu aku ngn fiza ni geng. Heee. Sowwy!!Kak Ram, org lama ni beb. Tapi jangan pandang sebelah mata je tauu. Huiiii terer ni weyh sbb tu dilantik ketua karom bagi wanita. Huhuhu!! Kak Ram pon dah nak pencen tahun depan so marilah menghabeskan masa bersama kami. hahhaha! Buleh gituuu..
Kak yanti pun terer gakkk.. Dia dan kak Ram bakal wakil jabatan kiteorg. Jeles gak tgk dorang ni, senang je nak masuk bijik2 tuuu. Dorang yang gegeh nak masuk kan bijik MERAH itu, tapi yang aku tau aku hanya nak masukkan aku punye je. Hahhaha!

Tapi sakit2 jari gak jetik mendalah niii..

Petang ni nak main lagik dok?? Nak joinnnnn.
Ke nak kuar jalan2 bersama siPUTEH.
=P


21 comments:

Lifesaver said...

semangat giler main karem..

Cik AniS GalaXy said...

header wawa sgt cantik..
mimik muka tu yg sgt menawan..hehe

org suh keje
dia main jentik2 plak ek..

ChiLaBaey's said...

Wah menceburkan diri dalam karom pulak.... bowling bila lagi ni.... hehehe.... selamat bersukan... bagus untuk kesihatan jari..... :p

Wawa_Nadwa said...

Lifesaver :

haha.
pes time mmg la semangat gitu.
=P

Wawa_Nadwa said...

Cik AniS GalaXy :

owh maceh!

meh cik anis nak kena jentik ke?
hhehehe!
alaaa.
main luch time bkn time keje.
=P

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

sakit tuuu jari jentik.
hahaha!

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

ya hampon!!! karom yg dimainnyer...ni bukan sukan nih...jari jer berpeloh...anggota lain peluhnya idak :p

rizz said...

tingin nk menn haha tp xreti lakkkkkkk

nesloais said...

uiyo main carrom..
tu tabur bedak apa tu.. bedak AVON kaaa.. miahahaha...

Wawa_Nadwa said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

hahahhahah!
ok la tuh dr tak peluh langsung.
=P

Wawa_Nadwa said...

rizz :

rizz, takkan jentik pon taktau,
meh wawa ajar meh.
=P

Wawa_Nadwa said...

nesloais:

owh bkn bedak avon.
bedak follow me.
wakakakka!

seven said...

oooo ni keje ek....ni main time keje@time mkn nie....kan kena marah oleh En N baru tahu..kikiki traning lah btl...biar jadi juara lagi...sy main tarik tali......huhuhuhuh

ChiLaBaey's said...

Sakit lagi telinga orang yang Wawa jentik... hehehehe.... bila tournamentnye ni.... giatkan latihan jari.... hehehe... bowling masuk tak..???

Wawa_Nadwa said...

seven :

ellow..
mesti la main time mkn.
tu kan wawa dh kate kol 1.
hehehe.
en N tak marah lagi dia galakkan s0h main.
hahahha!

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

l0hhhhh!!
chilabaey's a.k.a pakngah niiiii..
wawa tak masuk pon karem ni la.
saje je ske2.
boling wawa msuk la, taktau la terpilih ke dok.
hee,
=P

..::mrsMeme::.. said...

main jentik2?
hahaha~~!!
klakar je..

ChiLaBaey's said...

Ingat tadi masuk team karom.... buat sakit kuku ye... masuk team bowlinglah, boleh buat latihan lawan saya nanti... hehehe... macam handal sangat saya ni.... ala kita main suka2 dengan blogger je.... tak payah main serius sangat... kalau kalah nanti Wawa boleh belanja saya makan Kenny Ong...oppss Kenny Rogers.... :p

Wawa_Nadwa said...

..::mrsMeme::.. :

hahhaha!
mmg gitu cara main kan.
btuii dok?
=P

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

btuii tu buat sakit kuku je.
hahha!
amboii.
kompeden je dia wawa kalah eyh.
siap soh blnje kenny ong lagik.
wakakakkaka!
kalau wawa kalah pon wawa blnje yong tau foo kt blnkang tu je.
=P

zamdotcom said...

hahaha ^^ ingatkan main jentik jentik nyamuk tu...suspension org tul la wawa nih


p/s: suka jentik org

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998