Thursday, July 9, 2009

Kini bkn lagi milik ku..

Semalam aku mc, tak bape sihat..
Sakit pala, migrain dtg menyerang secara tiba-tiba..
Ubat nye hanyalah ponstan dan TIDO..

Sedang nyenyak tido aku dihubungi oleh seseorang.
Meminta aku menghantar Si BIRU secepat mungkin.
Ahhh! Bertambah sakit pala ni, sedihhh.
Ku gigih kan jua bangun dan bersiap tuk kembalikan SI BIRU kepada tuan barunya.
Tanggal 8haribulan julai tawon 2009, rabu..
WGF 410
Kini bukan lagi milik ku..
Mungkin sudah tiada jodoh aku dgn Si BIRU, akhirnye berpisah juaaa...
Si BIRU sudah menjadi milik org lain.
Sedihh nyerrrrrrrrrr.. =(
Meh aku tunjukkan kt korg SI BIRU buat kali terakhir. Pasni takde dh cite Si BIRU lagi, hanya kenangan saje menjadi ingatan.. Ceeehh ayattt.. Takpe2 mood aku harini cam sedih ckittt..Aku kena kuorkan sume barang2 aku. Kena la kemas ckit kan nak kasi kt org.
Kasut ape bagai sume aku dh kuorkan jgk. Takde ape yg tinggal.1.45 ptg
Mase aku berkemas, menghabeskan masa bersama. Membelai si BIRU wat terakhir kalinya.
Walaupon muke nampak senyum tapi hati ni.. wuiii.. Rase nak meleleh aiyaq mata ni tau. Berat hati nak lepaskan SI BIRU ni, susah senang bersama..Lama gile dia minta kt aku nak drive si BIRU tapi aku tak izinkan. Tapi semalam aku benarkan la jgk dia drive, pusing2 umah. Pasni takdak dh kan..Huii panas muntut sandar kt si BIRU. hiks!
Aiii... mcm marah je..
Last pose bersama si BIRU.
Tangan kat pinggang gak. Lant0kk laaa..
"Selamat Tinggal SI BIRU"
Segala jasamu akan ku kenang sehingga ke akhir hayat ku..

Mood : Sedeyyyy.. huk3!!


43 comments:

Lionel Azry said...

dah agak dah si biru pasti akan dijual :P

DIK AN said...

Jom gi beli Audi.

Ceera said...

ko kasik kat sapa lah?

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

http://www.youtube.com/watch?v=OXJXiYWVBzg


:p

khaLifah feDi said...

lps nie takdelah si baldu biru tue hee~

miss oren said...

stereng lawa la

Eazy Izzuddin said...

jgn sedey lorh
selamat tinggal si biru
kot si baru akan tiba?
hehe
xD

ChiLaBaey's said...

Tinggallah Si Putih kat sini sorang2.... Orang lain dah masuk meminang dah... tunggu nikah je sekarang ni... huhuhu.... sedihlah pulak...

Duke Luce Dell'amore said...

pasni wawa bwk keta ape plak??
jgn kata jln kaki je plak??

zamdotcom said...

wah wah..
wawa nk beli keta baru..huhu ^^ tak sabar nih nak tahu keta apa...


p/s: masih pakai kancil juga..

ku tak sempurna said...

patah tumbuh hilang berganti..

tak gitu.. :D

E.L.L.Y.N said...

xpe la..ada rezeki dpt keta baru kot Wawa...
jgn la sedih ye

Dakjaat™ said...

sentimental value patutnya disimpan buat harta.. :) i lebih suke simpan daripada jual ...

nakamura said...

siapa lak penganti si biru? ;)

SexyCow™ said...

wawa nak bli kete ape pasnih?? mesti kete best kan?

DaliaLiyana said...

ooo..mst lepas ni dapat sibiru yang baru kan?? tul tak?? heheh...

Luth Textile said...

nanti dapatla sebijik camry silver.. huhu

Wawa_Nadwa said...

Lionel Azry :

tu sudah suratan takdir.
=)

Wawa_Nadwa said...

DIK AN :

audi m0k ke?
=P

Wawa_Nadwa said...

Ceera :

juaL kt org je kak.
=)

Wawa_Nadwa said...

Blog Anuar Kamaruddin™:

apo kobondo ni jang oi.
hehehhe!


jap wawa bukak ekk.
=P

Wawa_Nadwa said...

khaLifah feDi:'

takdak dh.
no more bout si BIRU.
=)

Wawa_Nadwa said...

miss oren:

owh.
thanks.
=)

Wawa_Nadwa said...

Eazy Izzuddin:

si baru akan tiba bile smpai masa nye.
=)

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

jgn la si putih bersedih.
wawa pasti akan mencarikan teman lagi utk nya.
kekekke!
=P

Wawa_Nadwa said...

Duke Luce Dell'amore:

buat ms skrng kena naik bas or teksi.
=P

t'guuuuuuuuuu!!

Wawa_Nadwa said...

zamdotcom :

sabar la menanti jwpn yg benar ye.
=P

Wawa_Nadwa said...

ku tak sempurna:

hiks!
betuiii.
=P

Wawa_Nadwa said...

E.L.L.Y.N :

ye maceh!
=)

Wawa_Nadwa said...

Dakjaat™ :

sy bkn senang mcm awk.
guna utk kemudahan harian.

Wawa_Nadwa said...

nakamura :

ado lah!
=P

Wawa_Nadwa said...

SexyCow™:

kete biase2 je wak.
tak sehebat mana pon.
tp BEST sbb sy mmg ske kete itu.
=P

Wawa_Nadwa said...

DaliaLiyana :

tak semestinya si biru gak..
nak tukar selera plak.
=)

rizz said...

habis pasni kai kete ape lak hehee

ChiLaBaey's said...

Mak..Aiii... Ayat tak hingat donia... Sedih si Putih sekarang ni.... Sendiri punya teman bila lagi ni...??? :p

ChiLaBaey's said...

Tapi betullah wawa... kereta yang selama ni kita pakai memang sedih nak dilepaskan... saya dulu pernah laluinye... lagi2 jenis saya memang jaga kereta yang amat sangat, bila nak serah serah pada orang lain, saya taknak tengokpun... biar orang lain yang uruskan.... sedih siut.... ;(

Wawa_Nadwa said...

rizz :

pasni pkai teksi je la.
=P

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

hehehe.
ayat kena power.
=P

terus terang wawa katakan yg wawa mmg menangis waktu otw hantar si BIRU tu.
pastu plak lagu kt radio jiwang2 mendayu2, lagii la sedih kan.
siap nasihat siBIRu jaga diri elok, cam borak2.
heee!
kelakar kan.
=P

[yAN!e][pUTraJAya] said...

lepas ni si aper lak dik?
kaler aper kah?
alalal...cedih yer.....

ChiLaBaey's said...

Itulah resam kalau orang sayang sesuatu... kalau jenis main pakai je tak jaga langsung kebajikan kereta, takde rasa apa2 pun... lagi suka adalah, dapat kereta baru.... lepas tu 3 ke 4 bulan kereta baru dah macam 3 ke 4 tahun.... dah ramai orang saya tengok.... mula2 je sayang, start je ada langgor sikit ke calar sikit ke, startlah dia malas nak jaga.... bukan nak pergi repair bagi cantik semula.... hehehehe.... kita jgn jadi macam ni ye... :)

AiZouL tHe aBg keChiK... said...

aku hanya ada si putih btayar dua..nak tumpang ker?
jom..pegang kuat2..
lareeekkkkk

adenium said...

nih nak beli keter apa plak nih... waaaahhh ada keter baru lah pas nih...

aliff sallehan said...

cntek stereng

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998