Thursday, July 2, 2009

Hajat - Haida

Aku kalau gi karok mesti akan nyanyi lagu ni, lagu WAJIB ni. Hehhehe!



Selain lagu ni, lagu Mac Rahayu - Ditakdirkan kita bersama. Kalau korang nak dgr carik je la kt youtube ekk. Tadi carik tak jumpe, pandai2 la korang. Semua lagu tangkap leleh gitu.
Lagu lama2 lagi layannnnn.. Hiks!

16 comments:

khaLifah feDi said...

feh boleh masuk nyanyian karakoe sey!!!

lagu realiti & fantasi arr"

Lionel Azry said...

baik nyanyi linkin park - the devide! :P

transformers attack!

nURmALa mAZLan said...

yes la wawa
akak kalau karok, dua2 lagu ni pon mmg lagu wajib.. x sah karaoke itu kalau akak x nyanyi..wakakaka~ karok pon ada hukum hakam ker

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

mac rahayu layan tuuuu...

WOHNEN tak layan? ;D

ku tak sempurna said...

mak aiihhh..
lama gila lagu tu...

mana haida tu eh.. aku suka tgk muka dia.. comel.. :D

neezareef said...

amboi wawa..skali lagu tarik tinggi2 semer nih..msti sore sedap nih...

Wawa_Nadwa said...

khaLifah feDi :

ala kf..
nyanyi tuk diri sendiri je.
kepuasan diri.
=P

Wawa_Nadwa said...

Lionel Azry :

eih.
tak kose mak nokkk.
hahahha!

Wawa_Nadwa said...

nURmALa mAZLan :

kita ni same la kan kak.
j0m karok kak.
hehehe!
=P

Wawa_Nadwa said...

Blog Anuar Kamaruddin™:

mac rahayu tu layannnnn..
nyanyi la smpai bengkak.
=P

Wawa_Nadwa said...

ku tak sempurna:

lagu lama la BEST!!
=P

ChiLaBaey's said...

Alamak dah lama tak dengar lagu tu, mengingatkan kembali zaman2 lama dulu.... time aceh.... :)

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's:

hehhee.
zaman2 mude eyh.
=P

ChiLaBaey's said...

Takde lah tua sangat.... tua2 remaja lagi... hehehe... semalam dah pergi tengok Transformers dah... best giler... melopong tengok... sampai popcorn pun tinggal separuh lagi tak habis.... nak tengok lagilah minggu ni ke @ minggu depan.... nak ikut...???

nurLIYANA said...

lagu hajat sangat best.
suka sangat .
lyn abis gitu.
huu.
mst sora akk sedap an.

Lifesaver said...

ni lagu sedih ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998