Tuesday, July 28, 2009

Aku tak sempurna..

Taktau nape aku begitu sensitip malam ni..
Menangis..
Menangis..
dan terus menangiss..

Sedih.. kecewa.. dan aku tetibe rase tak sihat..
Padahal cerita yang aku dapat pun petang tadi.. Tapi malam ni baru aku betul2 terasa, taktau nape mudah air mata ini mengalir. Mengalir deras.

Tak sangka hamba Allah itu memburukkan aku dihadapan orang ramai. Selama ni aku hormat dia tapii hamba Allah itu jaja segala keburukan aku, kelemahan aku. Kalau ade salah ke ape ke cube la berterus terang, tak perlulah jaja sebegitu rupa.

Malu.. maluu sgt..

Sedih.


Yer..
Aku tak sempurna.

Maybe sok aku tak keje, badan rase sengal2, pala rase berat, sakit tekak, aku perlu ke klinik nii. Doakan aku sihat kembali..

27 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

bertahan yer wa... huhu

ibu_umairah said...

alahai...jgn nangis.......setiap manusia mesti ade kekurangannyaaa!!!!!!!jgn sedih2 nyeeeeeee...akak nak pujuk jauh pulak.....

Duke Luce Dell'amore said...

byk2 bersabar ye miss wawa..

*ayu* said...

manusia...
macam tu lah..
mencari kesempurnaan orang lain sedangkan kesempurnaan itu hanyalah milik ALLAH...


take care wawa...
take ur time..
*hugs*

Kasawari said...

Aduhai.. jangan bersedih.. tak mengapa.. semua yang berlaku ada hikmahnya.. semoga wawa cepat sehat ek..

-------------------------------

"Jangan lupa, hendaklah anda mengukir sebuah tulisan dalam hati anda atau di meja tempat anda bekerja " Hari ini adalah milikmu" Yakni; apabila hari ini anda dapat memakan nasi yang harum baunya, maka apakah anda masih berfikir tentang nasi basi yang anda telah makan kelmarin, yang akan membahayakan kesihatan anda? Mungkin anda masih berfikir tentang nasi yang anda makan esok hari, padahal nasi tersebut masih ada dalam angan-angan.

Apabila pada hari ini anda dapat minum air dingin yang menyegarkan, maka mengapa anda harus BERSEDIH atas air masin yang anda minum kelmarin, atau menginginkan air esok yang masin dan panas?

Seandainya anda percaya anda sendiri dan mampu mengerjakan sesuatu dengan semangat dan tekad yang kuat anda akan dapat menundukkan diri anda untuk berpegang pada prinsip "masa hidupku hanyalah hari ini". Prinsip ini yang akan menyibukkan diri anda setiap detik untuk selalu memperbaiki keadaan, sekaligus berusaha meningkatkan mutu kerja dan membersihkan amal perbuatan anda"


PETIKAN DARI;

LA TAHZAN
(DON'T BE SAD)
(JANGAN BERSEDIH)

Cik AniS GalaXy said...

apa dah jadi nie wawa
sbr k dear..
manusia xpernah berasa puas
mungkin dia iri hati dgn wawa..apa pon jgn sedey sgt k.

catt said...

salam wawa
sabar ye. jgn ikutkn hati sgt.

ChiLaBaey's said...

Meh bagitahu saya siapa orang tu... biar saya belasah cukup2... tak reti hormat orang betullah... tak sampai hati dengar awak sedih2... maklumlah blogger kesayangan hamba.... nanti bagitahu saya siapa ye orangnye... kurang ajor betul...!!!!

Lionel Azry said...

ceh hati tisu!

ciK LyndaWawa igUana said...

sabar ye...sume tu dugaan......

[yAN!e][pUTraJAya] said...

semoga cepat sembuh dan bnykkan bersabar....

zamdotcom said...

saya pn biasa je kena macam wawa..cakap2 kat belakang kita, padahal didepan kita sangat baik dan tertib..sy cuma ambil positif dan buktikan bahawa apa yg dia cakap tu salah..dan sememangnya kita tidaklah seburuk yg disangka..

berserah kepadaNya..
hanya Dia yang tahu siapa kita..

Harap banyak bersabar..jgn bersedih..

p/s: bak kata pepatah melayu "mulut tempayan boleh ditutup, mulut orang boleh ditutup dengan tapak kaki.. ^^"

Lifesaver said...

jgn sedih2...

cepat2 sembuh k!

khaLifah feDi said...

emm knp bah ni kamu wawa..!!!

biarkan....menanges sepuas-puasnye..!!!

jgn lupe makan ubat jika kamu sakit..!!
jg kesihatan ea..!! bye.....

rizz said...

ciann kt wawaa..tabah la k..

atty's said...

takecare wa....

momguess said...

wa....
sabar dik
biar kan aper yg org nk buat kat kite
yg penting jgn sesekali ko balas balik
moga ko sihat selalu

lily lotus said...

harap2 org itu sedar yg perbuatan dia sgt melukakan hati u

carl zafran said...

chill yer wawa. no one is perfect. from all the people, he/she shall knew better...

SexyCow™ said...

banyak bersabar k.. maybe gamba nih bole buat wawa tersenyum..

http://shw.lembu84.fotopages.com/20873379.html

Tempat nih kat Pahang.. Kat Muadzam Shah.. gi pahang smlm.. nih baru balik.. huhu..

jgn la sedih2 ek.. Smile... smile...

paraxixth said...

sape yag berani jaja lu tanpa lesen nie.kurang ajar betul.

saye x kan beli punye cerita lu yg macam tu. ok

faqiha said...

get well soon :)

nesloais said...

napa tu cedey.. sapa la yg buat menda2 x elok tu kat awak..

aii demam? selsema? sakit2 badan? sakit tekak?.. pegi le clinic cepat2..

Zyma Saad said...

Salam Wawa.....

Sabarkan hati ye.Life is like this,Dik.

Harus b`waspada dlm memilih kawan2.Susah nak dpt kawan2 yg sanggup bersusah payah bersama kita,Dik. Kawan2 yg "back-stab" pada zaman skrg ni mmg ramai.
Susah utk kita m`baca hati kawan2 kita,Dik. Mulut org kita tak boleh diamkan.....mmg org akan "pukul canang satu kampung" ttg diri kita. Itulah namanya manusia,Dik.
Yg buruk - org selalu nampak. Yg baik - org buat2 tak nampak.

Akak lebih suka berkawan dgn buku dan music. Buku dan music tak akan m`hina atau menyakiti hati kita.

Akak dah lalui apa yg Wawa sedang lalui. I`ve been thru`,Dik.

Take care ye,Wawa.

Wawa_Nadwa said...

KORANG!
MACEH KERNA BG WAWA KATA-KATA SEMANGAT DAN NASIHAT.

MUNGKIN NI SEMUA LUMRAH HIDUP.
PELBAGAI CABARAN DAN DUGAAN YANG HARUS WAWA TEMPUH.
WAWA PERLU KUAT, DGN KATA2 SEMANGAT YANG KALIAN BERIKAN BUAT WAWA LAGI KUAT. mACEH SGT2!!

HUK3!
TERHARU NYEEE.

MUAHKK MUAHKK!
muahkk angin je tau.
hiks!

masviona said...

banyak saba n tabah ye wawa....
wawa jemput ler dtg besday party anak akak leh kita happy2 kat sana...lupakan duka lara tuh...huhuhu

Rashid said...

ermm.. apa citer ni wawa.
maaf.. baru balik kem 1 M.sia ni..

Apapun utk wawa.. bahu ini sedia utk wawa menangis..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998