Tuesday, June 16, 2009

UiTM Sri Iskandar??

Tahniah utk adik perempuan guwe kerana dapat menyambungkan pengajiannya ke UiTM Sri Iskandar, Perokk. Huiii.. Jauh koo. Hahhaha!

Mama nak dia dpt yg dekat2, konon kt UiTM Shah Alam, sekali dpt nunn jauh disane. Hiks!

Takpe la.
Ape2 pon tahniah, akk pun tumpang GUMBIRA!!

Puas aku godek tadi laman web uitm, susah bebenor nak carik.
Aiyooo..

Alooo.. dh takde geng nak tdo, nak borak, nak gado n nk buli dah.
Huk3!!
=(


30 comments:

Duke Luce Dell'amore said...

uitm perak tu xde r jauh compare to Dungun yg jim dpt dulu..
nk blk slalu pun senang..

die amik kos ape wawa??

btw,klu kt shah alam,hanya ade kos2 for degree jew..

nURmALa mAZLan said...

mesti lega rasa nyer dia kena gi jejauh sbb x nak kena buli ngan wawa lagi..hiks!

rizz said...

tpt my bru study dlu tu hehee

Luth Textile said...

tahniah jugak diucapkan..

*ayu* said...

congrats to ur sis!!!
amik course apa wa?

Lionel Azry said...

buli la adik laki :P

Hezesuze said...

xkesah dpt uitm mane pun..jnji dpt study kan...

laaa ciannye xde teman tdo katenye...

ChiLaBaey's said...

Ucap tahniah pada adik nanti.... Dulu saya tak sempat pun masuk Uitm Sri Iskandar, sebab tak siap lagi... kena kat Uitm Shah Alam... tapi ok jugalah sebab dekat... boringlah juga sebab kat tempat sendiri, kalau jauh2 tu banyak sikit pengalaman...... Tahniah sekali diucapkan....

Eazy Izzuddin said...

uish
tahniah2!
=D

paraxixth said...

kalau anda ade masalah ttg perak...roger je saye eh..saye tinggal di perak.berdekatan seri iskandar

nestumrasberi said...

tahniah untuk adik wawa
uitm seri iskandar tu dekat je ngan umah akak
umah akak kat town batu gajah
nantikan adik wawa mesti makan kfc, pizza kat batu gajah
kfc ngan pizza tu sepelaung je dari umah akak...hiks
kalo perlukan ape2 pertolongan akak sedia berkhidmat....

Wawa_Nadwa said...

Duke Luce Dell'amore :

yer adik wawa amek degree l0h.
kos HR.
kos dia ni takde kat shah alam pon. heehehe.

Wawa_Nadwa said...

nURmALa mAZLan:

dia mmg ske pegi jauh2.
=P

Wawa_Nadwa said...

rizz :

owh yeke.
=P

Wawa_Nadwa said...

Luth Textile:

tima kacih.
=P

Wawa_Nadwa said...

*ayu* :

dia amek HR la kak.
=P

Wawa_Nadwa said...

Lionel Azry :

mau kena pijak.
=P

Wawa_Nadwa said...

Hezesuze :

tu la.
kena tido sorang2.
=P

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

maceh.
thanks.
tocei tocei!!

Wawa_Nadwa said...

Eazy Izzuddin:

tQ~

Wawa_Nadwa said...

paraxixth :

owh baik!

sila tinggalkan no tepon anda bagi memudahkan kami menghubungi anda jika kami ade masalah disana nnti.

sekian, terima kasih.

Cik AniS GalaXy said...

adek anis pun utim sri iskandar.
27hb nie nak hantar dia..
jom kite jumpa di sana k...hehe

zamdotcom said...

tahniah adik wawa ^^
semoga sukses selalu ya..


p/s: bila la aku nk sambung belajar?!

Wawa_Nadwa said...

nestumrasberi :

owh yeke.
haaa.. nnti klu kiteorg sampai sane buleh roger2.
=P

Wawa_Nadwa said...

Cik AniS GalaXy :

haaaaaaaaaa..
yeke.
kebetulan.
hehehe.
wawa taktau gi hantar dia ke tak.
klu gi nnti kite jumpe ekk.
=P

Wawa_Nadwa said...

zamdotcom:

maceh!
buleh je klu nak belajar.
tp kena la kuat kan semangat n azam.
lagi2 bile umur kite ni meningkat kan.
=P

neezareef said...

tahniah2...

[yAN!e][pUTraJAya] said...

tahniah2...bila nak wat kenduri pulut kuning? hehhehehe

DARI MEJA GENERAL said...

HE3....UITM PERAK PEKAN MATI....MAI AR DUK SINI,PANAS GILA,TAPI XPA,AKU DAH BESA.....NAK GI IPOH,SATU JAM.....NORMAL LAGI DRPD UITM SEGAMAT

Lifesaver said...

uitm aku dulu time diploma...

best tau perak!!!hehehehe

dulu xde dgree..skrg dah ada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998