Friday, June 19, 2009

Too Tired!!



Aku rase tak sedap badan..
Mula rase sengal2 badan..
Rase letih yang teramat sangat..
Hidung tersumbat..
Tekak rase kering, nak batuk tp tak batuk..
Mo0d berubah, kejap ok kejap tak ok..
Terlalu penat..
Malas nak bercakap, org tanye berpatah2, aku jwp sepatah je.
Lantak ko la klu terase, aku mmg tak ok sekarang.
Malas.. Letih!!

"haaa. tu dh mula tanda2 H satu N satu tuu"
Ko ni mcm mendoakan aku je tauu.. Ciss!

Keje plak, bersusun-susun..

"wa, rasenye progress report tu bile bleh siap yer??"
Hurmm.. rasenye 2 minggu lagikkk la en. N.
Buleh aku ckp dengan bos camtuh. Dia tau aku byk keje lain, yg dia mintak tu tak urgent pon tapi hari2 tanye. Akhirnya aku jwb 2 minggu lagik, sib baik kate 2 minggu bkn 1 bulan.. =P

Tapi sekarang bos aku tak pakse aku dh, katenye "sy tak bleh buli wawa.. nnti dia cite kt blog dia.." Hahahhaha! Bagus la kalau dia tau kan. hiks!

Byk entry utk dikongsikan bersama kalian tetapi penyakit malas aku mula menyerang. Keje terlalu banyak, badan letih sgt. Nak update pon, alahaiii blurrr je.
Taktau nak cite ape plak, padahal dlm pala ni mcm2 nk cite.

Kalau tiap ujung minggu tak rehat keje je, terasa wuii badan ni.
Mmg buleh ki0kkk..

Aku perlukan rehat.

Tak saba menantikan 'baby' yang baru.
'Baby' yang akan menemani aku kemana saje.
Tu entry lain aku cite k, tak saba nak kongsikan bersama korang.. =)



24 comments:

Lionel Azry said...

mungkin pembawakan budak kot :P

Duke Luce Dell'amore said...

sesuatu je bunyi pasal baby tu..
hahaha...
mesti keta bru kn??kn???

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

itu bukan tanda H1N1 tapi tanda JDNS (Jodoh Dah Nak Sampai) :p

rizz said...

h1n1 ktnya haha g klinik taw..bhaya skng mcm2 sakit adoo

Wawa_Nadwa said...

Lionel Azry:

yela.
pembawakan budak kot.
=P

Wawa_Nadwa said...

Duke Luce Dell'amore:

no komen.
=P

Wawa_Nadwa said...

Blog Anuar Kamaruddin™:

hahaha.
ade2 je la nuar ni.
ish.
kesitu plak dia.
=P

Wawa_Nadwa said...

rizz :

hehehe.
tu la psl.
rasenye sakit biase2 je ni.
=P

ChiLaBaey's said...

Bawak2 berubat wawa_nadwa.... tu pembawak budak tu.... bile due..??? Tak sabar nak tengok ni.... Hehehe.....

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

ahaha.
pembawakan budak mmg cam gitu.
takyah berubat.
nnti dia baik sendiri.
=P

due date akan diumumkan nnti.
saboo nye.
hiks!

Hezesuze said...

'baby'tu bf ek...wakaka larikkkkkk

p/s g klinik okey...skrg mcm2 demam yg menyerang mesia ni..huh!

atty's said...

rehat banyak2 wa..happy weekend..

Duke Luce Dell'amore said...

my reply to ur comment:

hahaha...jim bleh try..tp wawa kene bg pic yg nk diedit tu r..
letak kt ur blog,nnt jim copy n edit..hihihi..

Wawa_Nadwa said...

Hezesuze :

eeiiyakk.
bkn bg la kak.
geli p'gil baby tau.
tak sesuweii.
hahahha!

baik!
klu tak baik jgk nnti wawa gi klinik k.
=P

Wawa_Nadwa said...

atty's :

time kacih kak.
epy weekend too.
=P

Wawa_Nadwa said...

Duke Luce Dell'amore:

aloo..
nk kasi pic ape ekk.
nnti wawa boh kt entry jim buat tau.
=P

nURmALa mAZLan said...

minum air banyak2 tau wawa... sekarang cuaca x berapa elok..

zamdotcom said...

owh..wawa tak sehat ke?
pegi klinik ekkk ^^


p/s: cuaca xmenentu..

Wawa_Nadwa said...

nURmALa mAZLan :

maceh kak!
tu la skrng kan jerebu.
mcm2 penyakit plak.
riso la gak.

Wawa_Nadwa said...

zamdotcom:

a'ah.
klu masih tak sihat jgk nnti wawa gi klinik yer.

AiZouL tHe aBg keChiK... said...

ko mls updated blog?
aku pon mls..
hahahhaa..
slalu bsawang jer..

Wawa_Nadwa said...

AiZouL tHe aBg keChiK:

hee.
aku mls sbb sibuk dan tak sihat.
hiks!
alasaaann.
=P

Lifesaver said...

take care~

Wawa_Nadwa said...

Lifesaver :

tenkiu.
=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998