Thursday, June 4, 2009

Si Debab

Ya rabbiiii..
Geram nye la ngn budak debab 2 orang nih.
Ni kira adik sedara aku la nih. Makpak nye takde la debab pon, tapi anak2 nye debab bukan main. Minum susu ape pun taktau lerr.. hehhehehe!
Kalau dia tgh makan jgn la sesekali korang cube kacau. Sekali dia tepis terpelanting, melekat kt dinding (tipu). hiks!
2 beradik ni jenis takmo kat org, kira tak mesra alam la. Memang sombong. Lagi dia sombong, lagi aku kacoo. huhuhuuu!!Baju ni maksu dia punye. Alaa.. baju org dewasa pakai tuuu, yg melambak2 sekarang ni.. Dia pon buleh pkai tau. Jgn memainn.. hehehe.
Gambo ni adik perempuan aku yang amek, aku kt belakang tu, dia jelingggg tuu . perghhhh! Macam bagi amaran kt aku jgn kaco dia. Hehehhe! Aku ni selagi tak dpt amek gambo ngn dia selagi tu tak duduk diam.. =P
Yeahhhhh! Sebelum dia tepisss, aku pelukkkkk dia kuat2. Kuat dia dia tolakkk kooo.. hahahha! Kuat nyeerr minahh niiii..

oii.. nak amek gambo pon susah, akk minat kooo dikk. Peluk beshhh ni! hehehhehe! Adik dia ni ku rase nak geget je lengan dia tuhh.. Lengan lebih besar dari lengan aku ni. =P
Makk aihhh semangat anak orang niii.. Sedaya upaya angkat, dorang yg soh aku cube angkat. Sib baik tak terkeluar makanan yg aku makan td.
Sok pagi tuu aku sakit pinggang, akibat dukung dak debab nii... heheh!
Aduiiii..

33 comments:

faqiha said...

cumil la budak tu :D

ku tak sempurna said...

humang aiiihhh...

klu besar2 camni, mmg aku picit2.. cubit2..

eeee... geram aku nengoknya...
.
.
.
.
.
.
nasib tak terputus urat perut ko angkat adik dia..

apa kata ko angkat kakak dia plak...

ekekekeke.. ada berani??

~Atiqah.Ismail~ said...

comel2...
tersentap tgok!hehe

eRRuL "BuLaNsYnDrOM" said...

uh.. harus aku cubit pipi mereka ni...

Wawa_Nadwa said...

faqiha :

chumel kan.
cam kakak sedara dia ni.
=P

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

KUSH CEMANGAT! ;D ekekeke...

Wawa_Nadwa said...

ku tak sempurna:

yg kakak dia tu aku surrender laa..
mmg tak larat.
putus urat kentut aku.
hehehhee

Wawa_Nadwa said...

~Atiqah.Ismail~ :

tu pon tersentap ye dik.
=P

Wawa_Nadwa said...

eRRuL "BuLaNsYnDrOM" :

berani la engko cubit.
belum sempat cubit cepat je dorng tepis.
=P

neezareef said...

rasa bengkok dah pinggang ko wawa..hehee

Maswani said...

pefhh..montel sugoh..brp kilo tu agaknya wawa? anak akak si hanim yg 20kg tu pn dh x larat akak nk dukung. huhu..

Wawa_Nadwa said...

Blog Anuar Kamaruddin™:

uiiii.
kushh semangat!
hehehhe!
=P

Y u Z z 9071 said...

comel tapi kena jaga kesihatan tu..

bahaya nanti bila da besar

Mrs Taj said...

nmpk sgt budak tu mmg berat sbb blh nengok muka wawa tahan napas!!! hahahaha

zamdotcom said...

huhu..
geram tul melihat mereka itu..macam nak picit2 je pipi


p/s: aku pn debab

Wawa_Nadwa said...

neezareef :

dh terbelit2 urat wawa ni kak oi.
hahhaha!

Wawa_Nadwa said...

Maswani :

bape kilo pon taktau la kak.
tak sempat nk timbang.
hahahha!

Wawa_Nadwa said...

Y u Z z 9071 :

tu la.
ni kdng2 bkn sebab mkn kan.
hormon dia ni jenis ape ntah.
kekkee!

Wawa_Nadwa said...

Mrs Taj :

hahahhaa!
mengah kak oii angkat dia ni.
=P

Wawa_Nadwa said...

zamdotcom :

debab gak eyh.
nk tubit pipi tuh buleh?
hehehe!

nURmALa mAZLan said...

mak aiiii....
betul debab ni wawa
geram pulak akak tgk budak ni...isk isk...rasa nak cubit2 lengan dia tu...sedap oo peluk budak cam gini.. tapi kalau nak dukung, mau putus urat kentut..wakakaka~

Wawa_Nadwa said...

nURmALa mAZLan:

wawa lagi la geram kak.
rase nak geget2 je lengan dorng tuh.
tp takut jgk sekali dorng lepuk pengsan seminggu.
=P

[yAN!e][pUTraJAya] said...

ayoook....
gebu nyer budak2 ini....
hehhehe...comel...

Dakjaat™ said...

kalau wawa tembam macam tu gak? ... ekekekeke! :p

atty's said...

satu angkatan ngn abg fir nie..
larat ko dukung wa..

atty's said...

satu angkatan ngn abg fir nie..
larat ko dukung wa..

Wawa_Nadwa said...

Dakjaat™ :

mesti chumel.
cam teddy bear.
huhuhu!
=P

Wawa_Nadwa said...

atty's :

haa.
ni geng ngn fir.
hehehhe!
buat2 larat kak.
mau patah pinggang ni.
hiks!
=P

Luth Textile said...

patah pinggang kang!

S h i n o said...

tak percaya lak u bleh angkat hahaaha :D

Wawa_Nadwa said...

Luth Textile :

lari sume urat2 pinggan ni.
hehehe!

Wawa_Nadwa said...

S h i n o :

mesti la.
aii wanita kuat tau.
hahahha!
soh angkat u pon buleh aje.
=P

Lifesaver said...

comelnya :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998