Tuesday, June 23, 2009

Si BIRU digodekk..

Si BIRU ku..
Menanti untuk digodek2 oleh seseorang..Mula utk diperiksa..
Aku yang berdebar2. Hehhehe!
Jangan la si BIRU ni wat hal.. =PTgk belakang.. Ok cun! Huii.. Sib baik baru kemasss kasut2 kt belakang.. hee.. Tgk depan plak..
Tak bape cun. Hee!
Ade leaking plakk.. adoiiyaiii..
Ntah dorang carik ape pun aku taktau laa..
Lantak korang la nk wat ape ngn si BIRU ni..
Hanya aku je yang tau ape sakit si BIRU ini.
Tapi aku hanya diamkan diri, berdiam adalah lebih baik. Hahaha!
Aku tanye carik ape.. Ghupenye cari no siri.
Awat no siri disorok kt enjin2 tu eyh.
Kan dah susah nak carikk..
Ok settle!!
Mari kita isi borang ape yang patut..Hati bercampur gembira + sedih..
Semua dh settle.
Aku hanya perlu menanti.
Tapi yang pasti penantian kan satu penyeksaan.
hiks!
HaL si BIRU suda settle.
HaL lain plak perlu settle kan. huiii

Jodoh kami tak panjang..
Aku perlu akur..
=P

21 comments:

Anonymous said...

Kesian si biru,knp wa nk tukaq yg baru ke..

Sue_besut

rizz said...

SI BIRU NAPE KEEK TUKAR MINYAK ITAM KEW WAWAAAA

Lifesaver said...

tukar kete erk??

Anonymous said...

hahah kawe mcm kenal je tmpt 2...mesti nak angkat kete baru..tinggal si biru dgn tuan baru

Luth Textile said...

boss kena beli si biru ni..
jantan ke betina?

Duke Luce Dell'amore said...

wawa nk beli keta bru r tu..
mercedes ek??
nk naik jgk nnt..

Wawa_Nadwa said...

Sue_besut:

sudah mase nye utk tukar.
=)

Wawa_Nadwa said...

rizz :

ish.
tuko minyak itam pul0k.
=P

Wawa_Nadwa said...

Lifesaver:

hurm..
=P

Wawa_Nadwa said...

anonymous:

shhh!
diam2 suda.
=P

Wawa_Nadwa said...

Luth Textile:

betino.
=P

Wawa_Nadwa said...

Duke Luce Dell'amore:

ok.
nnti wawa bwk jln2 ampang.
=P

Lionel Azry said...

tak lama lagi kene jual la!

[yAN!e][pUTraJAya] said...

wah....sudah mau pakai kete baru
hehehee
dah tak leh jadi geng kancil la ni eh?

hehe

Cik AniS GalaXy said...

sian si biru
wawa nk cri laki baru
nnti bawak anis jenjalan dgn kete baru ok

p/s : dah mcm pantun plak..hehe

zamdotcom said...

eh..
wawa jual dh jual si biru ke?? huhu..kesian beliau


p/s: masih sayangkan kancil ku ini

Wawa_Nadwa said...

Lionel Azry :

huhuhu!!
=P

Wawa_Nadwa said...

[yAN!e][pUTraJAya]:

nmpk gayanya camtuh la kak.
=P

Wawa_Nadwa said...

Cik AniS GalaXy:

ok.
nnti wawa bwk cik anis jln2 yer!!!
ckp je cik anis nk gi mane.
=P

Wawa_Nadwa said...

zamdotcom:

wawa pon masih sygkan beliau.
tp apekan daya.
hanya Tuhan je yg tau.

ChiLaBaey's said...

Yei....yeiii.... beli kereta baru ye..... macam kenallah cina tu..... oklah tahniah, dan nanti buat entry kereta baru ye.... kesian si putih saya, dah takde kawan dan jodoh.... baru nak kene2 kan.... lepas ni si apa pula...??? Hitam ka..?? Pink ka..?? Kuning ka...??? Apa2 yelah ye..... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998