Monday, June 1, 2009

Saya sgt cemburu..

Tak tau nape tibe2 aku jeles. Jeles dengan org lain.
Cantek.Hebat.Bahagia.Happy.

Tgk blog org ni.. Arghhh.. jeles nyeee..
.
.

Tgk satu lagii.. Eeeiiiii.. Jelesss jgk..
.
.

Tgk lain plak.. Auwwww.. Jelessssssss seyh!!
.
.

Tgk yg ni.. Woooowww.. hebat2!! Jeles lagi..
.
.

huk3!

Motip buat entry ni??
Ntah. Hee!!Saje2 nk buat.
Sebab hati tak senang. Cemburu tak tentu pasal. Hehehhehe!



20 comments:

Dss inC. said...

haih gemox sorg ni. de2 je entry pelik. hahahha wawa o wawa.. bnje am bigmac, hhahaha

[yAN!e][pUTraJAya] said...

[dik wawa]

hehehehe.....
kenaper ni dik?
blog kamoo pun chantek.....

(^_^)

SiS-lin said...

lor...sis dulu klu nk tau cite...cemburu tgk blog wawa dgn cik yanie putra jaya tu...dok fikir,mcmne le leh scantik ni..
blog wawa mmg dh cntik,x yah nk dok jeles2..eh?

Lilianna Ferira said...

hahaha, i lak jeles dgn blog u, cntik la background! and,and banner u style sgt! ;)

Lionel Azry said...

cemburu tandanya sayang! ;)
eh ape kene mngena?
ntah la tiada motif juga :P

zamdotcom said...

eh eh..
blog wawa pn menarik apa.. ^^


p/s: jeles tanda sayang..huhu

AyAres151 said...

are u jeles with my blog oso?

Zyma Saad said...

Salam Wawa....
Akak dtg nak kacau hidup Wawa jap...hihihi.
Jgn jeles dgn org,Dik.
Kalau nak jeles,biarlah yg positif je.Kalau awak jeles yg negatif.. Akak takut awak meroyan tak tentu pasal.
Bior la blog org cantik ke...lawa ke..canggih ke...manggis ke, yg penting,Akak suka akan blog awak.
Cool...maintain...cute mcm tuan empunya blog.

Ni musim cuti sekolah, kenduri byk nih...awak jgn makan byk sgt, nanti naik 50kg (sengaja nak hangitkan Wawa....hikhikhik).

Wawa,take care ye.

eQbalzack said...

wawa pun cantek. hebat!

nape mesti cemburu...?? bersyukur dgn apa yg kita ada k...

ni pesanan pokcik siantan...hehe

~Atiqah.Ismail~ said...

hahhahha.entah2 org lain tgok blog sys pon org lain 2 jeles gak..

Wawa_Nadwa said...

Dss inC. :

am ni!!!!
jgn aar p'gil org gemox.
tanggg kangg!

hahhaa.
bigmac??
bape nak?
satu dua tiga??
=P

Wawa_Nadwa said...

[yAN!e][pUTraJAya]:

kak,
bkn jeles dgn blog dorng la.
jeles sbb??
tetttt!
hiks!
=P

Wawa_Nadwa said...

SiS-lin :

tu dulu.
skrng ni blog sis yg paling malat0ppp tau!
=P

Wawa_Nadwa said...

Lilianna Ferira :

woo woo..
nk amek ati la tuh.
kamu sgt cantek l0h.
sooo suweett!
=P

Wawa_Nadwa said...

Lionel Azry :

ahahaha.
ko ni takde kena mengena ngn syg la.
ishhh!
=P

Wawa_Nadwa said...

zamdotcom :

jeles bkn sbb blog la wakk.
jeles sbb tgk org lain bahagiaaa.
hiks!
tu pon nk jeles kan.
=P

p/s: takde kena mengena ngn SYG la wooiii.
=P

Wawa_Nadwa said...

AyAres151 :

opcoz!
ur blog r so fantastic n unique!
y??
ese? apobondo?? golihati?? dokek? kono??
unic rite.

hahahaha!

jeles jeles jeles..
=P

Wawa_Nadwa said...

Zyma Saad:

yer kak.
cume setiap org perlukan perubahan dlm hidup.
bile kite tgk org tu lebih hebat, sudah tentu kite nak jadi lebih hebat dr dia kan.
kite tgk org bahagia, sudaj tentu kita pon nak bahagia jgk kan.
tu maksud wawa.

=P

a'ah cuti sekolah byk plak kenduri.
mau naik berkilo-kilo.
aduii.

Wawa_Nadwa said...

eQbalzack :

yeke??
baik la pokcik.
sy syukur dgn ape yg ade.
tp sy perlukan perubahan.
=P

Wawa_Nadwa said...

~Atiqah.Ismail~ :

yeke dik.
ish takde la.
hehe
=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998