Tuesday, June 2, 2009

Org yg kawen, aku yg dpt mungee!!

Sekarang ni musim cuti sekolah, ramai la pul0k yg awen. Huii.. memang tak terkejar la nak pegi kenduri, ade je jemputan. Hiks! 30hb lepas, aku ade terima jemputan kawen anak ofismate. Disebabkan aku keje sabtu tu, kenduri plak buat kat dewan utm so takde masalah bagi aku nak pegi. huhuhuhuuu!

Mase jaga kaunter plak student tak putus-putus datang, alaaa.. org nak gi kenduri rmai plak student ni. hahaha! Sib baik ade org cover kt kaunter, aku buleh la larik jap pi kenduri tuh, tunjuk muke ckitt kat tuan rumah kang kate tak datang plak kan. =P

Ni la pengantin nyerrr..
Selamat Pengantin Baru buat Saufi & Diyana
Sampai je memang dah ramai. Sib baik dewan utm ni luas so takde la sesak sgt kan. Nak makn pun takde org nak berebut-rebut kerusi.
Kak yanti dan anak-anak. kak yanti msj ajak join dorng sekali makan. Camne nk turun kan student tak putus2, kaunter mmg takleh nk tinggalkan. Bile dorang dh abes makan baru aku trun. Nak tak nak mmg kena tunggu aku abes kan baru buleh balik. Hee. =PFiza, kak gee & Kak bee
Ni sume ofismate aku.
Dorang ni buleh la terus balik tapi aku kena sambung keje, kena jaga kaunter. Rase penat la badan ni, tak sabo nak cuti gi PD.. Huhuhuhu!! =P Anak fiza, comel kan. Tapi takde ghupe fiza la, ghupe bapak dia kot. hehheheh! Opsss! bkn2.. anak kak lina. Hee.. Jatuh saham si fiza ni plak kang. Matikk aku. =P
Putihh nye la aihh anak kak lina ni. Semua org dia nak, haaa aku amat suke dengan budak2 yg tak takut org ni. Senang nak dukung bwk larik. hohohohoh!
Pelamin plak simple je. Takde serabut sgt!Mase tgh silat tu silap step ke hape kan, dh berdarah tangan kena keris tu. Menitik darah tuu.. huiiii..
Snap guna kamera hp , kualiti gambo agak blur ckit. Dahh la tuh taktau nk cite ape dh. hahhahha!

Taraaa!
aku dpt munge.
Siapa kasi??
Tunggu next entry.. jeng jeng jeng!!

11 comments:

nURmALa mAZLan said...

biasa org yg dapat bunga masa kenduri kahwin ni, lepas tu turn dia pulak kahwin..ehehehe~ :P

Lionel Azry said...

cuti sekolah ni ramai jugak erk mengawan??
ko bila lagi nak mengawan?? :P

neezareef said...

ni wawa hangkut munge atas meja ke nih..kekekkee

Wawa_Nadwa said...

nURmALa mAZLan :

erk.
yeke
memandai2 je akk ni.
hahahha!

Wawa_Nadwa said...

Lionel Azry :

ko la dlu.
aku blum mase nye lagik.
heehhee!

Wawa_Nadwa said...

neezareef :

bkn wawa angkut tp org kasi.
hehehe!
=P

SiS-lin said...

ada makna tu wawa..dh dkt le tu...sikit lg tu...muahahahaha

Wawa_Nadwa said...

SiS-lin :

kekekekke!
sis ni kan ade2 je tau.
ade je mende nk usik.
malu aii tau.
=P

Lionel Azry said...

aku malas kahwin la :P
make love sudah ;)

Zyma Saad said...

Salam Wawa....
Tantik munge tu?

Oohhh,Wawa dah makan nasi minyak kenyang2 & perut terbuntat, lagi mau hangkut sama itu munge ye.
Ni yg Akak jeles awak dpt munge tu....nak sikit munge tu,buleh tak?

SEnyum sikit.....cewahhhh,adik Akak yg sorang ni mmg tantik. Next year konfom awak naik pelamin. :)

Akak doakan awak bahagia,Dik. Awak juga berhak utk bahagai mcm org lain,Insya Allah.

Zyma Saad said...

Salam Wawa....
Tantik munge tu?

Oohhh,Wawa dah makan nasi minyak kenyang2 & perut terbuntat, lagi mau hangkut sama itu munge ye.
Ni yg Akak jeles awak dpt munge tu....nak sikit munge tu,buleh tak?

SEnyum sikit.....cewahhhh,adik Akak yg sorang ni mmg tantik. Next year konfom awak naik pelamin. :)

Akak doakan awak bahagia,Dik. Awak juga berhak utk bahagai mcm org lain,Insya Allah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998