Friday, June 5, 2009

New Header!!

Tantek tak..??
Maceh tuk Atiqah Ismail a.k.a Tqah buatkan header nih.
Susah-susah je tau.
Psstt pstt! Kalau rajin buat la byk2 lagi ye.
hahhahahha!
Tak tak, gurau je.
maceh byk2 ye dik!
muahkk muahkk.
muahhkk ni tuk tqah je tau, yg lain jgn amek.
huhuhu!
=P

17 comments:

haya_yaya said...

santek...santekk...cun..hihihiii..

*ayu* said...

super canntteeekk!!!!!!!!!!!!!!

bila nak guna?

Wawa_Nadwa said...

haya_yaya :

pandai dia buat.
=P

Wawa_Nadwa said...

*ayu* :

dh cube td.
buleh pjg plak.
adehh!
=P

SiS-lin said...

o wawa..ptut nye wawa bg ler ukuran height dn width header wawa dulu..bru le kwn tu btkan..mana x panjang nyer....hehehehehe
tp mmg cntik tu...sis pun bt sndri gak..ala2 miang je header tu..hahahaha

Wawa_Nadwa said...

SiS-lin :

owh.
mane la wawa tau dia nk buatkan header.
ni panjang plak.
takpe nnti wawa adjust ckit.
=P

dss inc. said...

satu kemudahan da tu. kwn2 siap wt kn header. perghh power ni, de kuasa pe siap de org wt kn.. hehehe ='P

Lionel Azry said...

letak pocong la!
baru la true :P

PakciQue said...

Tapi, tak letak pun.

~Atiqah.Ismail~ said...

aiseh,,,
hehe.
sys,kalo nak ltak kat header nti resize 600 atau 500 k...
xlawa pon.saje nak bg hadiah kat sys..
malu je.wat comot2 je 2...
sorry copy pic sys,admire ngan pic 2 sbnaqnya.hahhah:))

Wawa_Nadwa said...

dss inc.:

ala am ni.
dia saje je la nk buat kan.
kec0h tau.
jeles la tuh.
ape kate am buatkan wawa jgk..
=P

Wawa_Nadwa said...

Lionel Azry:

ish takmo la.
kang tak tdo malam plak.
=P

Wawa_Nadwa said...

PakciQue :

sy akan letak.
t'guu!!

Wawa_Nadwa said...

~Atiqah.Ismail~ :

baik!
nnti akk buat ye.
maceh byk2 tau,
=P

Lifesaver said...

cun!

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

santek lah wa...sampai h ada 4 yer? mujur owhhhh kalu arhhh :p

eQbalzack said...

jat0h tersungkur abg eq tgk header baru tu...

p/s: bila kita nak karaoke sama2 wawa?? lagu hati kama...hahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998