Tuesday, June 2, 2009

Video : Main bola pkai teropong

Lawakkk seyhhh video ni..
Terkekek-kekek aku gelak kt opis ni. Bile tgk sorang dorang heran kan.
"asal la wawa ni gelak sorang2 ni.." Bile dorang join sekali tgk haa kooo, rase nak terkuncil ko gelak. hiks!

Korang layan je la erkk..
KEkekkeke!

4 comments:

Lionel Azry said...

main bola leh pkai tangan tak? :P

*ayu* said...

lawak gila!!!
hadoih sakit perut gelak!

nestumrasberi said...

adoiiii kelako betol
dah lah ngah mengong tengok video ni terubat sikit kemengongan itu

Lifesaver said...

lawak2...hahA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998