Friday, June 19, 2009

Jim!!! Edit gambo ni.. heee..

Jim!!!
Edit gambo ni tau..
Pilih la yg mane, nak buat dua2 pon ok je. Hiks!
Kalau tak cun, siap koo.. ahhahah!

34 comments:

rizz said...

amaran sgt.haha katanyaaaaaaaaa

DssBlog said...

la.. am ingatkn wawa wt "sape edit paling lawa dpt adiah" haha :P

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

kekuatan mu pada mata bundarmu...

GTUH! ;)

atty's said...

mesti cun nya..hehehe

Lionel Azry said...

takyah edit2 oke ape!
bersyukur dengan pemberian tuhan! ;)

AiZouL tHe aBg keChiK... said...

nak jugak kelihatan sprti minat saleh..
hohoho..

Eazy Izzuddin said...

dah ok 2
x yah edit2
=P
xD

Duke Luce Dell'amore said...

hahaha...i'allah i'll try my best k..
kmain pic die!

Hezesuze said...

suke gambo yg 1st tu...tantek!

p/s aik! jim bleh edit gambo ek...harusss sis pun nk try ler

azra said...

hohoh..
ta ya edit pon da cute!!

Mama Azlina said...

Gambar dua2 pun cun la...bertuah sapa dapat budak nie...hehehhehe

Mama Azlina said...

Gambar dua2 pun cun la...bertuah sapa dapat budak nie...hehehhehe

Zyma Saad said...

Wawa,adik yg comel....
Awak mmg comel la. Senyum selalu,muda selalu.
Cool...maintain.

Take care ye,Dik.

Duke Luce Dell'amore said...

mencabar siot nk edit pic u ni..
susah nk pilih kaler yg sesuai ngan this pic..
dh mcm2 i try,tetap xjd..
adoi!

Wawa_Nadwa said...

rizz :

huii.
amaran tuh.
ahhahha!

Wawa_Nadwa said...

DssBlog:

aiyoo.
am ni nk adih je tau.
cube la buat dengan ikhlasss.
hehehhee.
=P

Wawa_Nadwa said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

owh yeke.
hiks!
=P

Wawa_Nadwa said...

atty's :

harap2 gitu la.
(+_+)

Wawa_Nadwa said...

Lionel Azry :

yer.
sy bersyukur dgn ape yg sy ade sekarang.
saje je mau tgk berubahan.
=P

Wawa_Nadwa said...

AiZouL tHe aBg keChiK :

hahahhaa.
eleh.
jeles la tuh.
nak ckp nak soh jim buatkan.
hehehe.
=P

Wawa_Nadwa said...

Eazy Izzuddin :

dh ok ek.
tp sje nk tgk jim edit kan.
=P

Wawa_Nadwa said...

Duke Luce Dell'amore :

mesti la bg pic yg meletopp gitu.
hehee.

Wawa_Nadwa said...

Hezesuze :

abes la jim pasni.
keje mengedit gambo je la.
hahahhaha!

Wawa_Nadwa said...

azra :

maceh!
=P

Wawa_Nadwa said...

Mama Azlina:

alooo kak.
jgn ler ckp gitu.
malu wawa kak.
rse nk nyor0k muke bwh meja ni.
hehehhe!

Wawa_Nadwa said...

Zyma Saad :

maceh kak,
=P

Wawa_Nadwa said...

Duke Luce Dell'amore :

aduihh.
ssh plak eyh.
tak jadi la tuh.
takpe la.
gambo wawa mmg susah nk edit.
hiks!

Cik AniS GalaXy said...

saje je wawa
nk lebih cantek dri anis la katanya...hehehe

Lifesaver said...

amboi..siap ugut tu!hehehe

Wawa_Nadwa said...

Cik AniS GalaXy:

cik anis,
bg la wawa chan.
=P

Wawa_Nadwa said...

Lifesaver:

ugut manje je.
=P

AiZouL tHe aBg keChiK... said...

x perlu la suh jim buat..
sah2 aku bdk grafik
tp xnak la expose
kang ko suh aku wat plak dah...
kikikiki...

Wawa_Nadwa said...

AiZouL tHe aBg keChiK:

ape kate abg kechik je la yg buatkan.
jim tu rasenye dia dh tak bleh buat dh tuh.
hahahhaha!

AiZouL tHe aBg keChiK... said...

ko nak kaler apa lens nya tuh?
pink ker?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998