Wednesday, June 10, 2009

Happy Birthday Aikk!!

Happy Birthday to u..
Happy Birthday to u..
Happy Birthday to Muhammad Zariq Muazim..
Happy Birthday to u..!!Kenal dok sape nih??
Sape lagi kalau bukan adik bujang aku.
Konon ala-ala jejaka idaman malaya. Cehh!
Buuwekkk.. heee!

kepada aik (panggilan keluarga ekk),
Akk doakan semoga aik pjg umo,
Di murah rezki,
Dikurniakan kesihatan yg baik,
Menjadi lebih matang, takmo nak panas baran je,
Belajar lebih menghormati org yg lebih tua darimu,
Sabar dan tabah menghadapi dugaan yang mendatang,
Jgn melawan ckp mama kerana mama byk berkorban utk aik.
Dan ketahuilah kami semua sygkan aik, cume aik je tak penah nmpk.
Nak buat ape2 kat luar tu, pikir2 ckit keluarga kt umah.

"Ingatlah org yg tersayang"

Perghhh!
pjg betuii pesanan tuk dia, dia ni kena nasihat pjg lebar ckit. hahahhaha!

4 comments:

Ceera said...

muka ada samaaaaaa, hehehe...

atty's said...

happy besday to adik wawa..

rizz said...

ecemnye keke

Lifesaver said...

boleh jadi model..mcm kakak dia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998