Tuesday, June 2, 2009

Bunga pemberian seseorang..

Ni la munge yg aku dpt kt kenduri kawen itu.
Hehehhe!
Cantek kan munge ni, munge daisi... =P
Haaa.. Korang jgn salah paham. Munge ni pemberian dari cikgu aku, Cikgu Ridhuan. Mase aku smpai je dalam dewan tu tertibe ade sorang lelaki tegur. Terkejut aku, ghupenye cikgu aku sendiri. Heee! Cikgu yg tegur anak muridnye. Bertuah punye bdk.. =P

Ade ke dia buleh tujal/tonjol (betuii ke ayat ni ekk. lant0kk la. hahhaha!) dahi aku kt dewan tuuu.. aiyoo malu sy cikguuu.. Sy bkn budak kecik lagii.. dah besooo tauu.. hiks! "meh meh tolong cikgu kasi telur n gift kt tetamu meh. Tak ckup org ni.."

"alooo.. tak buleh la cikguu.. Sy keje ni skrng, trun makan jap je. ihihih"

Ghupenya ofismate aku ni kakak ipar cikgu. Anak sedara cikgu la yg kawen ni.
Adoii.. kecik nye dunia kan.. =P
Kalau korang klik entry Selamat Hari Guru ni, aku ade cite mengenai cikgu ridhuan tu kan. Haaa.. Ni la dia cikgu kesayangan aku itu. Sampai dia masih ingat aku lagi okey. Dia ngajo aku BM form 3 je , aku ni aktif pas abes sekolah dengan alumni la, ape bagai lagi persatuan kt sekolah tu sbb tu dia ingat aku kot. Ni cikgu disiplin sekolah, sgt garang yer.

Dia yg pakse aku jadi AJK alumni tu, aku mmg dh takmo libat ape2. Byk hal lain lagi nk kena buat, dalam diam2 aku telah letak jawatan. hee! =P
Aloo.. munge tu pon yg kt atas meja tetamu. hahhaha!
Mase aku nak balik keje kol 4 tu dia panggil kat dewan "Nah amek munge ni.."
Hee.. Maceh cikgu!!

24 comments:

Y u Z z 9071 said...

cikgu hensem ngak..

hahaha

fq said...

wah2....
cntk nye wawa munge 2...

zamdotcom said...

owh..
agak terkejut juga..ingatkan wawa nk bgtau bunga yg sy kasi tuh ^^ hehe


p/s: bunga diambil orang...

neezareef said...

baik lah cikgu ni...

Wawa_Nadwa said...

Y u Z z 9071 :

cikgu!!!!!!!!!!
tgk kak yuzz ni.
dia perli cikgu.
hahhaha!

Wawa_Nadwa said...

fq :

yer..
cantek wak.
=P

Dakjaat™ said...

kikiki! suke tengok muke wawa macam tu .. :p

atty's said...

salam wa..ensem gak cikgu tu wa..heehhehe , kalo ade anak mesti lagik hensem..

SiS-lin said...

ingt scret admire bg td..hehehe

Wawa_Nadwa said...

Dakjaat™ :

hee.
nape?
=P

Wawa_Nadwa said...

atty's :

encem??
buwekk.
hahhaha!
anak dia encemmmmm..
=P

Wawa_Nadwa said...

SiS-lin :

hahaha.
xde makne nye sis.
=P

★ Nu♥ℜul ★ said...

tantek nyer bunga

cikgu sys tuh pun kacak jugak ;D

~Atiqah.Ismail~ said...

bunga cantik ke?
cantik lg sys wawa..hee:)

Dakjaat™ said...

sebab dia comel la.. heheheheh!

ku tak sempurna said...

bunga apa eh namanya??
kekwa ke??

aku bab2 bunga mmg FAIL..
yg aku tau bunga ros ngan tulip.. hehehe... bukan gadis bunga :D

Rashid said...

wawa..

ermm cikgu inipun nak bagi bunga juga le. eee jelesnyerrr....

Wawa_Nadwa said...

★ Nu♥ℜul ★ :

iyer.
bunge tu mmg tentek dik.
=P

Wawa_Nadwa said...

~Atiqah.Ismail~:

waaa.
ni mesti nk bodek kan.
adik nk pe.
ice oreo nak??
hiks!
=P

Wawa_Nadwa said...

Dakjaat™ :

rase nk nyorok bwh meja je.
hahhaa!
=P

Wawa_Nadwa said...

ku tak sempurna :

ini bunga daisi ye.
hrp maklum!
=P

Wawa_Nadwa said...

Rashid:

bunga ape cikgu?
patutnya wawa yg patut bg cikgu bunga.
sempena hari guru tp terbalik plak.
hee!
=P

Dakjaat™ said...

sorok belakang i pun takpe.. hehehehe!

Lifesaver said...

cantik...



cantik bunga itu..lala..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998