Tuesday, June 30, 2009

Borong derian!!

Sejak dua menjak ni aku tgk kat blog korang2, masing2 kenduri durian ye. Mkn kemainnn lagiii.. Koo ingat aku tak teringin tgk keeeee?? Huii.. tiap kali tgk mau terliur dibuatnye. Yee saye mengemar durian ye, yang mane tak makan durian tu. Perghhh mmg RUGI wa ckp lu.. Makan tu mmg rase wuii nikmatnyeee, makan smbil pejam mata.. Licin bijik durian tu dibuatnye. Hiks!

Aku soh mama beli byk2 sbb nak lepas geram. Yelakan korang je makan aku pun nak gak. Huhuhu!!
Mmg besaq2 durian kt sini. Nak pilih pun cam seronok je. Lagi2 bile dia dh kopek dh tunjuk kan isi dlm tu.. huiii..kuning2. Rase nak mkn kt situ gak.. Korang jangan la nk tipu mama kalau jual durian ni. Mama ni pakar bab2 durian, pandai memilih ok. Mama akan pilih the BEST, lemak dan berkrim!! Yela membesar bersama durian2 ini, opc0z tauuuu. Hhehehhee! =PBalik je umah, masing2 bersila jamah durian, kiri kanan tak pandang. Makan tak henggat dunia, diammm je mkn. Smpai rase nk bwekkkkkkk je.. Hehhehe!

Ade lagi beberapa bijik. ko la abes kan, ko la abes kan..
Lebih2 tu mama buat bubur durian. Cicah ngn rotii.. Huii dap nyeee.
=P

11 comments:

rizz said...

wahh doyann! i likeeee

Lifesaver said...

xmo2!!

fq said...

uish bnyk nye....
bl bnyk2....
sdp 2...

Lionel Azry said...

nasib baik aku tak suke durian! :P
tapi tempoyak aku suka plak :P

Wawa_Nadwa said...

rizz :

I LIKE TOO.
HEHHEE.
=p

Wawa_Nadwa said...

Lifesaver :

rugi2.
=P

Wawa_Nadwa said...

fq :

mmg sodap.
=P

Wawa_Nadwa said...

Lionel Azry:

pelik aku.
tempoyak mkn plak.
aku durian mkn, tompoyak tak mkn.
=P

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

bubur doyan cecah woti dap! :D

ChiLaBaey's said...

Wahhhhhh..... wawa... akhir kempunan buah durian terpacai juga.... makan banyak2 lepas tu tak boleh tidur malam.... mesti dari Melaka atau Johor sebab masa balik dari Melaka tempohari, punyalah banyak lori bawa durian.... Highway dah berbau durian je sepanjang waktu bila buka tingkap kereta... nasib baik lori durian dari lori sampah...!!! :)

adenium said...

musim doyan dah skang erk... semua dok cekup doyan jer...bestttt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998